Toyota Auris

A3 vs Auris

12

7724

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Busterman

      Ai että Auris 177 hv kiihtyvyys 10 s nollasta sataan? Oikea arvo on 8,1. Jos sakujen tietämys tuolla tasolla, lienee unohtaa mokomat vertailut. Taidettu vertailla 126 heppaista ja sekoitettu kilowatit ha hevosvoimat. Kulutuslukematkin saatu väärästä autosta. Voi poloisia!

    • sampsa....

      Tuossa muka oli? Kyllähän laadukas Audi aina tojon hakkaa.

      • essonpaaria

        jos mä oikein ymmärsin niin nauris pisti rengasskodilakkii kuusnolla?


      • Audiin kyllästynyt

        Minuaq vain häiritsee Audin kestävyysongelma, kuten että auto ei kestä 150tkm ilman sähkövikoja, nyt on ollut Toyota 3 vuotta, ajettu 250 tkm eikä mitään ongelmaa.'


    • Toyota ab...jne!

      löytyy vain AutoBildtistä ja Toimiva Moottori-lehdestä, eikä mistään Automutterisportista josta kukaan ei ole koskaan kuullutkaan, mikä lie vastaperustettu eurokinnerien mainoslehti

    • väliä....

      Se on varma asia että Audi on absoluuttisena autona noista parempi, vaikka itse ajankin Tojolla. Parempi ajaa, ja sisustus ehdottomasti vakioautojen huippua laadultaan. Mutta, se laatuvaikutelma ja absoluuttisuus ei itselleni riitä, kokemusta on. Meinaan, se Audin ja muiden vaggien ongelma onkin se, että ajan mittaa paljastuva kestävyys ja laatu ovat jotakin aivan muuta kuin se alkuvaikutelma. Siksi olen itse valmis tinkimään em. asioista käytännön laadun vuoksi, ja kun vielä lisätään vag-autojen surkea huolto- ja takuupolitiikka ja asiakaspalvelu niin ei haittaa tippaakaan Audin vertailuvoitot.

      • suhteellista_

        A4 on epämukava ja A3 vielä epämukavampi. A3 on meluisa, täristävä jousitus, surkea ääninen radio ja todella huonot penkit.
        Samalla rahalla A3ssa on heikommat varusteet ja pienempi kone.

        Onko siis A3 absoluuttisesti parempi kuin Auris/Corolla. Vaikea uskoa vaikka en kyllä Aurista tai Corollaakaan ostaisi.


      • sitten?
        suhteellista_ kirjoitti:

        A4 on epämukava ja A3 vielä epämukavampi. A3 on meluisa, täristävä jousitus, surkea ääninen radio ja todella huonot penkit.
        Samalla rahalla A3ssa on heikommat varusteet ja pienempi kone.

        Onko siis A3 absoluuttisesti parempi kuin Auris/Corolla. Vaikea uskoa vaikka en kyllä Aurista tai Corollaakaan ostaisi.

        Ostaisit sitten Mersun? Bemarin? Ladan? Skeidan?


      • paremmin

        Katsokaapa ruostumistestit. Vag autot ovat niissä parhaita. Vähiten ruostetta audeissa. Golffissa oli viime terstien mukaan vähiten ruostetta 5 vuotta vanhoissa autoissa. Eli en sanoisi niiden pettävän ajan mittaan. Itse ostaisin ehdottomasti vag-auton, jos aioin pitää sitä 10 vuotta tai ostaa käytettynä vähän vanhemman auton.

        Noista kiihtyvyysarvoista vielä. Oma kokemukseni on, että japsin liioittelee kiihtyvyyksiä. Itselläni oli honda, jonka piti kiihtyä 9 sekunnissa sataseen. Testissä meni 10,5. VAG taas ilmoittaa arvot, joihin pääsee jopa suomen asfaltilla ilman alamäkeä.


      • Voin sanoa...
        paremmin kirjoitti:

        Katsokaapa ruostumistestit. Vag autot ovat niissä parhaita. Vähiten ruostetta audeissa. Golffissa oli viime terstien mukaan vähiten ruostetta 5 vuotta vanhoissa autoissa. Eli en sanoisi niiden pettävän ajan mittaan. Itse ostaisin ehdottomasti vag-auton, jos aioin pitää sitä 10 vuotta tai ostaa käytettynä vähän vanhemman auton.

        Noista kiihtyvyysarvoista vielä. Oma kokemukseni on, että japsin liioittelee kiihtyvyyksiä. Itselläni oli honda, jonka piti kiihtyä 9 sekunnissa sataseen. Testissä meni 10,5. VAG taas ilmoittaa arvot, joihin pääsee jopa suomen asfaltilla ilman alamäkeä.

        Olen ajanut Aurisksen 1,6 aut melkein kaikilla herkuilla varustettuna ja Audi a3 1,6 koneella.

        Audin oli melkein joka osa-alueella parempi kuin Auris.. Hintaa oli vajaa 3000€ enemmän Audissa, mutta kyllä mielummin suosittelen Audia.
        Audi kaikin puolin parempi.

        Auriksen ainoa paremmuus löytyi lisävarustelistalta.
        Ns. avaimeton järjestelmä.
        Avain taskussa kävelin autolle, sitten koskin auton kahvaa ja auto tunnisti, että avain on minulla ja lukot aukesivat. Sen jälkeen istuin autoon ja pidin avaimen taskussa, painoin START nappulaa ja moottori käynnistyi. Kun autosta poistuu niin avaimen voi vieläkin pitää taskussa ja oven sulkiessa kahvasta löytyy nappula josta ovet saa lukkoon. Avaimet eivät myöskään voi jäädä lukkojen taakse, koska auto tunnistaa avaimen olevan sisällä autossa. Myös ratin takaa löytyvät F1- tyyliset vaihteen vaihtajat olivat hyvät, Automaatti oli niin surkea, että olivat itseasiassa välttämättömät.. Ainakin itse vaihto mahdollisuus välttämätön.


      • wolf
        Voin sanoa... kirjoitti:

        Olen ajanut Aurisksen 1,6 aut melkein kaikilla herkuilla varustettuna ja Audi a3 1,6 koneella.

        Audin oli melkein joka osa-alueella parempi kuin Auris.. Hintaa oli vajaa 3000€ enemmän Audissa, mutta kyllä mielummin suosittelen Audia.
        Audi kaikin puolin parempi.

        Auriksen ainoa paremmuus löytyi lisävarustelistalta.
        Ns. avaimeton järjestelmä.
        Avain taskussa kävelin autolle, sitten koskin auton kahvaa ja auto tunnisti, että avain on minulla ja lukot aukesivat. Sen jälkeen istuin autoon ja pidin avaimen taskussa, painoin START nappulaa ja moottori käynnistyi. Kun autosta poistuu niin avaimen voi vieläkin pitää taskussa ja oven sulkiessa kahvasta löytyy nappula josta ovet saa lukkoon. Avaimet eivät myöskään voi jäädä lukkojen taakse, koska auto tunnistaa avaimen olevan sisällä autossa. Myös ratin takaa löytyvät F1- tyyliset vaihteen vaihtajat olivat hyvät, Automaatti oli niin surkea, että olivat itseasiassa välttämättömät.. Ainakin itse vaihto mahdollisuus välttämätön.

        no, en ole kokenut Audia mutta Auriksessa istuin....5 minuuttia. Se riitti. Nyt ajelen Volvo S60: llä..........sorry vaan..kun toyo oli mitä oli..... audista en lähte sanomaan..........mutta Volvon sen olla pitää....

        susi susien seassa


    • n. 45tkm vuodessa

      ajoin juuri n. 300km auriksella, mitä olette mieltä auton melusta, minua jäi vaivaamaan kovat rengasäänet ja jopa jarrutettaessa kuuluvat levyjen kahinat. muuten ihan mukava mutta jää kyllä minulta liikeeseen, kyllä kilpailijoilla on nykyän hiljasemmat uutuusmaalit.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      122
      1133
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      117
      995
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      832
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      87
      758
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      665
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      637
    7. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      222
      610
    8. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      559
    9. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      40
      559
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      525
    Aihe