"Tuutko kihloihin" äijäni kysyi

alasti vessaan mennessään,

lehti kainalossa, sanoin, etteihän tää vaan ollu oikee kosinta, eihän, että kai se nyt tietää, ettei sen noin pitäny sanoo.

Vastasin, et mua hävettää jo ennakkoon, jos se joskus yrittää kosia.

Se kysy, missä sormessa pitäisin sormusta, sanoin, et vasemmas nimettömäs, ei kai tää vaan ollu jo "oikee" kosinta, vai ollaanko me nyt jo kihloissa?

15

2482

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hei please..

mua arveluttaa miesystäväni tuleva mahdollinen kosinta, koska se tosiaan jo paskalle mennessä kysäs tuunko kihloihin, mua epäilyttää m. ystäväni romanttinen puoli, oon nääs se sama mimmi, joka vähän aika sitten parisuhde-palstalla kirjoitteli siitä tyynyliina-episodista..

Kertaukseksi: Tein m.ystävälleni käsityönä herkän sydäntyynyliinan, m.ystäväni otti lahjan vastaan, ja tokaisi karusti:
      -Mun päästä erittyy talia tähän liinaan.

Että tuskinpa on odotettavissa mitään kovin romanttista kosintaa, luulen, että tahti paranee korkeintaan sen verran, että kysäisee seur. kerran kuselle mennessään..

• uskomatonta!!!!

tämän on oltava vitsi?

• keijoo taas liikkeellä

ei sais vanhaa näin naurattaa, kunto ei kestä!!!

• sellainen on miehesi

Olette te kyllä aika manioita:D Voitko laittaa sen tyynyliinaepisodin linkin tai otsikon tähän, olisi kiinnostavaa lukea siitäkin...

Kuinka kauan olette olleet yhdessä, kun et vielä tunnu tuntevan miestäsi kunnolla? Hän on ilmeisesti totaalisen epäromanttinen tapaus ja sinun on vain hyväksyttävä se. Jos pidät oikeasti hänestä, jatkakaa vain yhteiselämää. Sinä voit pikkuhiljaa yrittää vähän ohjailla häntä vähemmän suoraviivaiseen tyyliin, mutta koskaan et varmaan saa häntä järjestämään itsellesi mitään romanttisia yllätyksiä sun muita. Eivät ne edes ole mitenkään välttämättömiä elämässä.

Itse olisin tuossa kihlausepisodissa vastannut jotain sen tyylistä, että palataanko asiaan vähän romanttisemmissa merkeissä...? Mitään kuumailmapallolentoja sinun turha odottaa. Minusta se on ihan riittävän romanttinen kihlaus, kun mies kertoo rakastavansa ja kysyy haluanko kihlautua/tulla hänen vaimokseen -tapahtui se sitten ravintolassa tai kotisohvalla (niin kuin meillä).

• minä vaan

tuota, jos miesystäväsi lukee tätä palstaa, voithan kirjoittaa tänne, minkälaisen kosinnan haluaisit. Eihän siinä tosiaan pidä sanoa "Haluatko kihloihin" vaan kosinnan pitäisi olla kosinta. Itse pitäisin jostain kivasta/yllättävästä tavasta kosia, mutta turhan virallista ei tarvitsisi olla.

• Haluaisin...

jotenkin niin, että miesystäväni kosisi minua jossain kivassa paikassa/tilanteessa, yllättäen, paikka/tilanne vois olla romanttinen, se voisi olla ulkomailla, tai vaiks Suomessa, rannalla, tai missä tahansa, kunhan tilanne olisi sellainen, että oltaisi kahden siinä, ettei olisi muita, tai ei ainakaan kuuloetäisyydellä, haluaisin, että hän sanoisi jotain persoonallista/söpöä/romanttista, vaikkapa että:
        -(Päivi), sä olet jumalatar, kuningatar, palvon sua, tuletko vaimokseni?

(Huom: Nimi muutettu.)

Tämäntapainenkin olis söpö:

-kulta, rakastan sua, haluun olla sun kanssa aina, tuletko vaimokseni?

Että ei sen niin väliä, kunhan on jotain söpöä/romanttista..

Että ei siis silleen, että heilauttaa sanomalehteä
        alasti paskalle mennessään, ja huikkaa, mentäiskö kihloihin..
        Se ei oikein tee vaikutusta..

Mutta tosiaan, vaiks romanttisella illallisella tms, voi, se olis kiva.. Jänskä ylläri olis myös, jos kosinta tapahtuis esim. mun syntymäpäivänä tms, se olis silleen jänskää. :)

Kulta, jos luet tätä palstaa, niin Paskallemennessä: ei
        Romanttinen kynttiläillallinen: Kyllä

• jookosta..
        Haluaisin... kirjoitti:

jotenkin niin, että miesystäväni kosisi minua jossain kivassa paikassa/tilanteessa, yllättäen, paikka/tilanne vois olla romanttinen, se voisi olla ulkomailla, tai vaiks Suomessa, rannalla, tai missä tahansa, kunhan tilanne olisi sellainen, että oltaisi kahden siinä, ettei olisi muita, tai ei ainakaan kuuloetäisyydellä, haluaisin, että hän sanoisi jotain persoonallista/söpöä/romanttista, vaikkapa että:
        -(Päivi), sä olet jumalatar, kuningatar, palvon sua, tuletko vaimokseni?

(Huom: Nimi muutettu.)

Tämäntapainenkin olis söpö:

-kulta, rakastan sua, haluun olla sun kanssa aina, tuletko vaimokseni?

Että ei sen niin väliä, kunhan on jotain söpöä/romanttista..

Että ei siis silleen, että heilauttaa sanomalehteä
        alasti paskalle mennessään, ja huikkaa, mentäiskö kihloihin..
        Se ei oikein tee vaikutusta..

Mutta tosiaan, vaiks romanttisella illallisella tms, voi, se olis kiva.. Jänskä ylläri olis myös, jos kosinta tapahtuis esim. mun syntymäpäivänä tms, se olis silleen jänskää. :)

Kulta, jos luet tätä palstaa, niin Paskallemennessä: ei
        Romanttinen kynttiläillallinen: Kyllä

ne lääkkeet?

• HAH HAH!!
        jookosta.. kirjoitti:

ne lääkkeet?

Tuo kohta "nolottaa jo valmiiksi jos se yrittää kosia", tuo oli ihan mieletön.. Ja se sanomalehtijuttu.. heh, näen jo sieluni silmin, kuin tuo on tapahtunut.. Äijä huikkaa paskalle mennessään, sua nolottaa jo etukäteen tulevat toilailut!

onnea teille!

• ihan mieletön pari!

Onneksi olkoon :D

• tuollainen..

..paskallemenokihloihinpyyntö on karmea, olen pahoillani puolestasi :(

• ethän vaan suostu

tuollaisen kakkamaakarin kanssa menemään yhtään mihinkään?

• tapahtunut vastaavaa.-

(Mitä ei ole-Jumalan kiitos!)

Olisin joko lähtenyt lätkimään, tai sitten olisin sanonut, että kyllä, suostun, vetämään sinua turpaan!

• Seppo (nimi muutettu)
        tapahtunut vastaavaa.- kirjoitti:

(Mitä ei ole-Jumalan kiitos!)

Olisin joko lähtenyt lätkimään, tai sitten olisin sanonut, että kyllä, suostun, vetämään sinua turpaan!

Mun mielestä ois hyvä jos mua kosittais just noin ja vielä niin et eritettä roiskuis oikein kunnolla joka rööristä.

• lol:)
        Seppo (nimi muutettu) kirjoitti:

Mun mielestä ois hyvä jos mua kosittais just noin ja vielä niin et eritettä roiskuis oikein kunnolla joka rööristä.

multa roisku nauru, kun luin ton sun juttus, seppo.

• lisäinfoa LÖYTYY..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      294
      4176
    2. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      135
      2375
    3. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      82
      2016
    4. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      141
      1511
    5. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      39
      998
    6. Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan

Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein
      Maailman menoa
      133
      972
    7. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      77
      959
    8. Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?

Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!
      Luterilaisuus
      337
      901
    9. Pitäis vaan lopettaa

Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei
      Ikävä
      8
      877
    10. J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti

Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl
      Seinäjoki
      62
      820
    Aihe