Onko mahdollista että helteiset ilmat voivat aiheuttaa kaapelikaistan pätkimistä? Pätkintä alkaa aina noin puolenpäivän tienoilla.
liika lämpö
11
556
Vastaukset
- veijalainen eslo tapani juh...
päivän paras vitsi. en ole kuullutkaan että helle vaikuttaa kaapeleleihin. kysyppä kuule operaattori mieheltä, hän varmaan osaa kertoatotuuden?
- hot hot
minulla on DNA kapeli ja se pätkii iltapäivisin ja iltaisin etenkin klo 19 jälkeen pätkiminen on pahanlaatuista ja modeemia saa jatkuvasti resetoida. ei ole ilmasta kiinni sillä pätkii oli sitten juhannus tai joulu.
- bryan malone
toki jos kaapelit on asennettu todella lähelle aurinko niin lämpö aiheuttaa ongelmia. lämpö ei saa nousta kaapelissa yli 75 asteen. tosin soneralla kaapeli on todella lähellä aurinkoa ja iltapäivän tunteina lämpöä on jopa lähes 200 astetta.
- huh hellettä
Hauska homma kun juuri DNA:n asentaja sanoi sen johtuvan kuumuudesta heh..
Missä päin pätkii 19 aikoihin? - hot hot
huh hellettä kirjoitti:
Hauska homma kun juuri DNA:n asentaja sanoi sen johtuvan kuumuudesta heh..
Missä päin pätkii 19 aikoihin?moi sinulle. olen itsekkin tapellut DNA:n kanssa jo vuoden. asentajat ovat käyneet mutta mitään vikaa ei ole löytynyt. DNA:LLA on sekä mukavia että töykeitä asentajia. minun luonani ovat käyneet siekkinen, virtanen, taivaroja, makkonen,paakkola ja kuisma. kukaan ei ole puhunut mitään lämmöstä.
satutko muistamaan asentajan nimen joka tästä kertoi?? tieto olisi minulle tärkeä sillä veljen poikani on töissä DNA asentajana. - huh hellettä
hot hot kirjoitti:
moi sinulle. olen itsekkin tapellut DNA:n kanssa jo vuoden. asentajat ovat käyneet mutta mitään vikaa ei ole löytynyt. DNA:LLA on sekä mukavia että töykeitä asentajia. minun luonani ovat käyneet siekkinen, virtanen, taivaroja, makkonen,paakkola ja kuisma. kukaan ei ole puhunut mitään lämmöstä.
satutko muistamaan asentajan nimen joka tästä kertoi?? tieto olisi minulle tärkeä sillä veljen poikani on töissä DNA asentajana.Taisi olla Saikkonen.. tai ehkä sit Siekkinen, en oo ihan varma. Muutamaan asentajaan on tullut tutustuttua tässä kolmen vuoden aikana, kun ongelmia on ollut.
- hot hot
huh hellettä kirjoitti:
Taisi olla Saikkonen.. tai ehkä sit Siekkinen, en oo ihan varma. Muutamaan asentajaan on tullut tutustuttua tässä kolmen vuoden aikana, kun ongelmia on ollut.
saikkosesta en ole kuullutkaan eikä veljenpoikakaan ole. siekkisen tiedän ja hän on todella törkeä. on käynyt minulla vaan kaksi kertaa ja lasku tullut perässä. siekkisellä on aina ratkaisu ongelmiin. joskaan ratkaisut ovat aina olleet hatusta heitettyjä arvaas mitä hän minulle sanoi että missä vika on??
modeemissa kyllä kyllä. hän toi modeemin ja jouduin ostamaan sen!!! vikaa ei ollut siinä ja paloi rahaa turhaan.
toisen kerran hän väitti koneita. minulla on kolme konetta ja kaikissa olisi sitten vika. kaikki koneet huolettiin ja missään ei ollut mitään vikaa. - huh hellettä
hot hot kirjoitti:
saikkosesta en ole kuullutkaan eikä veljenpoikakaan ole. siekkisen tiedän ja hän on todella törkeä. on käynyt minulla vaan kaksi kertaa ja lasku tullut perässä. siekkisellä on aina ratkaisu ongelmiin. joskaan ratkaisut ovat aina olleet hatusta heitettyjä arvaas mitä hän minulle sanoi että missä vika on??
modeemissa kyllä kyllä. hän toi modeemin ja jouduin ostamaan sen!!! vikaa ei ollut siinä ja paloi rahaa turhaan.
toisen kerran hän väitti koneita. minulla on kolme konetta ja kaikissa olisi sitten vika. kaikki koneet huolettiin ja missään ei ollut mitään vikaa.Sitten se oli se Siekkinen. On niitä siellä kaikenlaisia. Paakkola ja Taivaroja ovat ainakin ihan reiluja asentajia.
Eihän voi tulla laskua, jos eivät kerran pysty vikaa korjaamaan.. - hot hot
huh hellettä kirjoitti:
Sitten se oli se Siekkinen. On niitä siellä kaikenlaisia. Paakkola ja Taivaroja ovat ainakin ihan reiluja asentajia.
Eihän voi tulla laskua, jos eivät kerran pysty vikaa korjaamaan..kyllä he laskuttivat mutta en ole vieläkään maksanut niitä laskuja. kun teet vikailmoituksen niin käske "paunan" tulla käymään. tietävät varmasti kuka hän on.
- huh hellettä
hot hot kirjoitti:
kyllä he laskuttivat mutta en ole vieläkään maksanut niitä laskuja. kun teet vikailmoituksen niin käske "paunan" tulla käymään. tietävät varmasti kuka hän on.
tarkoitatko kenties paakkolaa?
- midsummer
lämpö tunnetusti laajentaa materiaalia ja jos laajakaistakaapeli laajenee, se samalla pitenee ja signaalin kulku kestää kauemmin. ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124090MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar822101Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5501658Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin991405Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671127Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331048Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt216943Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60893- 171864
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3838