Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

liika lämpö

huh hellettä

Onko mahdollista että helteiset ilmat voivat aiheuttaa kaapelikaistan pätkimistä? Pätkintä alkaa aina noin puolenpäivän tienoilla.

11

533

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • veijalainen eslo tapani juh...

      päivän paras vitsi. en ole kuullutkaan että helle vaikuttaa kaapeleleihin. kysyppä kuule operaattori mieheltä, hän varmaan osaa kertoatotuuden?

    • hot hot

      minulla on DNA kapeli ja se pätkii iltapäivisin ja iltaisin etenkin klo 19 jälkeen pätkiminen on pahanlaatuista ja modeemia saa jatkuvasti resetoida. ei ole ilmasta kiinni sillä pätkii oli sitten juhannus tai joulu.

    • bryan malone

      toki jos kaapelit on asennettu todella lähelle aurinko niin lämpö aiheuttaa ongelmia. lämpö ei saa nousta kaapelissa yli 75 asteen. tosin soneralla kaapeli on todella lähellä aurinkoa ja iltapäivän tunteina lämpöä on jopa lähes 200 astetta.

      • huh hellettä

        Hauska homma kun juuri DNA:n asentaja sanoi sen johtuvan kuumuudesta heh..

        Missä päin pätkii 19 aikoihin?


      • hot hot
        huh hellettä kirjoitti:

        Hauska homma kun juuri DNA:n asentaja sanoi sen johtuvan kuumuudesta heh..

        Missä päin pätkii 19 aikoihin?

        moi sinulle. olen itsekkin tapellut DNA:n kanssa jo vuoden. asentajat ovat käyneet mutta mitään vikaa ei ole löytynyt. DNA:LLA on sekä mukavia että töykeitä asentajia. minun luonani ovat käyneet siekkinen, virtanen, taivaroja, makkonen,paakkola ja kuisma. kukaan ei ole puhunut mitään lämmöstä.

        satutko muistamaan asentajan nimen joka tästä kertoi?? tieto olisi minulle tärkeä sillä veljen poikani on töissä DNA asentajana.


      • huh hellettä
        hot hot kirjoitti:

        moi sinulle. olen itsekkin tapellut DNA:n kanssa jo vuoden. asentajat ovat käyneet mutta mitään vikaa ei ole löytynyt. DNA:LLA on sekä mukavia että töykeitä asentajia. minun luonani ovat käyneet siekkinen, virtanen, taivaroja, makkonen,paakkola ja kuisma. kukaan ei ole puhunut mitään lämmöstä.

        satutko muistamaan asentajan nimen joka tästä kertoi?? tieto olisi minulle tärkeä sillä veljen poikani on töissä DNA asentajana.

        Taisi olla Saikkonen.. tai ehkä sit Siekkinen, en oo ihan varma. Muutamaan asentajaan on tullut tutustuttua tässä kolmen vuoden aikana, kun ongelmia on ollut.


      • hot hot
        huh hellettä kirjoitti:

        Taisi olla Saikkonen.. tai ehkä sit Siekkinen, en oo ihan varma. Muutamaan asentajaan on tullut tutustuttua tässä kolmen vuoden aikana, kun ongelmia on ollut.

        saikkosesta en ole kuullutkaan eikä veljenpoikakaan ole. siekkisen tiedän ja hän on todella törkeä. on käynyt minulla vaan kaksi kertaa ja lasku tullut perässä. siekkisellä on aina ratkaisu ongelmiin. joskaan ratkaisut ovat aina olleet hatusta heitettyjä arvaas mitä hän minulle sanoi että missä vika on??


        modeemissa kyllä kyllä. hän toi modeemin ja jouduin ostamaan sen!!! vikaa ei ollut siinä ja paloi rahaa turhaan.

        toisen kerran hän väitti koneita. minulla on kolme konetta ja kaikissa olisi sitten vika. kaikki koneet huolettiin ja missään ei ollut mitään vikaa.


      • huh hellettä
        hot hot kirjoitti:

        saikkosesta en ole kuullutkaan eikä veljenpoikakaan ole. siekkisen tiedän ja hän on todella törkeä. on käynyt minulla vaan kaksi kertaa ja lasku tullut perässä. siekkisellä on aina ratkaisu ongelmiin. joskaan ratkaisut ovat aina olleet hatusta heitettyjä arvaas mitä hän minulle sanoi että missä vika on??


        modeemissa kyllä kyllä. hän toi modeemin ja jouduin ostamaan sen!!! vikaa ei ollut siinä ja paloi rahaa turhaan.

        toisen kerran hän väitti koneita. minulla on kolme konetta ja kaikissa olisi sitten vika. kaikki koneet huolettiin ja missään ei ollut mitään vikaa.

        Sitten se oli se Siekkinen. On niitä siellä kaikenlaisia. Paakkola ja Taivaroja ovat ainakin ihan reiluja asentajia.
        Eihän voi tulla laskua, jos eivät kerran pysty vikaa korjaamaan..


      • hot hot
        huh hellettä kirjoitti:

        Sitten se oli se Siekkinen. On niitä siellä kaikenlaisia. Paakkola ja Taivaroja ovat ainakin ihan reiluja asentajia.
        Eihän voi tulla laskua, jos eivät kerran pysty vikaa korjaamaan..

        kyllä he laskuttivat mutta en ole vieläkään maksanut niitä laskuja. kun teet vikailmoituksen niin käske "paunan" tulla käymään. tietävät varmasti kuka hän on.


      • huh hellettä
        hot hot kirjoitti:

        kyllä he laskuttivat mutta en ole vieläkään maksanut niitä laskuja. kun teet vikailmoituksen niin käske "paunan" tulla käymään. tietävät varmasti kuka hän on.

        tarkoitatko kenties paakkolaa?


    • midsummer

      lämpö tunnetusti laajentaa materiaalia ja jos laajakaistakaapeli laajenee, se samalla pitenee ja signaalin kulku kestää kauemmin. ;)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2247
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2073
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1688
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1506
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1500
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1397
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1364
    8. 52
      1258
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1200
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe