Voiko mistään hakea toimeentuloavutusta ( ei kela eikä sosiaalitoimisto vaan esim. syöpäjärjestöt) kun sairaslomani vaan jatkuu. Vasen rinta jouduttiin poistamaan ja kainalon imusolmukkeet. Leikkauksesta on jo 7 kk, mutta vasen käsi on niin turvoksissa etten kykene töihin ( olen hammashoitaja).
Alkaa rahat olla vähissä ja olen kahden pienen lapsen yksinhuoltaja.
syöpä ja
4
525
Vastaukset
- LPolku
...oli mulla viime talvena, kun sairaslomaa oli kahdeksan kuukautta. Ei siinä muu auttanut kuin elää Visalla loppukuukaudet ja jättää kylmästi laskut maksamatta. Itselläkin omassa huushollissa kaksi koululaista ja vauva. Minä olen se ainoa elättäjä.
Sairasloma päättyi jo vappuna, mutta velkoja makselen edelleen.
Kyselin apua Kelan toimistosta ja sieltä annettiin sossun puhelinnumero. Asia jäi siihen, koska olin todella huonossa kunnossa pitkän sytostaattihoidon takia enkä olisi mitenkään kyennyt haalimaan kasaan sossun vaatimaa todistus- ja tositepinoa.- ei jaksa
haalia papereita,ja lisää tositteita huonossa kunnossa.Usein budjetti menee miinukselle sairasloman vuoksi.Kirkolta voi kysyä.
- seurakunta
ei jaksa kirjoitti:
haalia papereita,ja lisää tositteita huonossa kunnossa.Usein budjetti menee miinukselle sairasloman vuoksi.Kirkolta voi kysyä.
jotain avustusta? Todella ihmeellistä että yksinhuoltaja, jolla ei ole ketään joka hoitaisi "paperiasiat" jätetään näin heitteille.
En ole aloittaja mutta samankaltaisessa tilanteessa minäkin.
- !!!!!!
soskusta joku työntekijä joka valtakirjalla hoitaa puolestasi paperihommat ja muutkin. /Ehkä s. työntekijä ja nimismies - kotiin, vaikka netin kautta, valtakirjan tekoon/ Eikö tuokin sairaala ota kantaa...Aina vaan itse
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa1813078SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän681940Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,3091926Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava1081891Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --251711Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.301570Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue291392Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?1181273Kiinteistökauppoja
Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan411142RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI
Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä4041072