Taas kuituvaloista

Valokuitu Cello

Onko kellään kokemusta Rautian myymästä Cello kuituvalosetistä?Itse ajattelin tilauttaa 8-kuituisen setin,myyntihinta on alle kolmensadan,vaikka hyllyssä olevassa 6-kuituisessa pakkauksessa hinta lappu 271 euroa.
Löytyisikö mistään tietoa kuitujen paksuudesta/pituuksista.6-kuituisessa pituudet 2:sta metristä ylöspäin.
Olen yrittänyt hakea tietoja netistä mutta en ole löytänyt tuoteselostetta mistään.
Myyntihinta on mielestäni edullinen,(sataeuroa halvempi)verrattuna Cariitti merkkisiin vastaaviin valokuituihin.
Kertokaapa kokemuksistanne.

5

3309

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuntuu olevan

Olisko tullut markka-aikaan mieleen ostaa saunaan lähes 2000 markan valot? Ei minullekaan.

Ostin halpamarketista ledit (yksittäinen led tarvittaessa vaihdettavissa) hintaan 40 euroa.
      Hyvin on pelittänyt

• pfrwok

Täysin sopimattomat saunakäytössä. Ongelmia tiedossa lähiaikoina, kun joudut yksitellen alkaa vaihtelemaan.

• Cellon käyttäjä
        pfrwok kirjoitti:

Täysin sopimattomat saunakäytössä. Ongelmia tiedossa lähiaikoina, kun joudut yksitellen alkaa vaihtelemaan.

Kuinka pelaa kiuas valo Ledinä? Montako lediä katossa?Minulla 3 seinässä,4 katossa, kiuasvalo olen tyytyväinen.Panelina tervaleppä.Kokonaisuus ok,tulihan tuolle vähän lisähintaa,mutta säästetään jostain muusta.

• -meillä-
        Cellon käyttäjä kirjoitti:

Kuinka pelaa kiuas valo Ledinä? Montako lediä katossa?Minulla 3 seinässä,4 katossa, kiuasvalo olen tyytyväinen.Panelina tervaleppä.Kokonaisuus ok,tulihan tuolle vähän lisähintaa,mutta säästetään jostain muusta.

Ainakin meillä tuntuu pelaavan ja myyjä kivenkovaan väitti, että ledit kestää nykyään hyvin. Huonoon maineeseen olisi syynä huonot muuntajat... Tiedä sitten, aika näyttää. Vaan eipä tuollaisen ledin vaihto ihme homma ole.

Meillä saman verran ledejä säätöpotikalla ja kiuasvalona väriä vaihtava. Ihan kiva lopputulos, ainakin minä olen tyytyväinen. Sarja maksoi 100 € luokkaa nettikaupasta, rautakaupassa hintaa olis tullut enemmän kuin tuplasti.

• auttavat sinuakin

www.luxen.fi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4108
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2921
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe