Onko kellään kokemusta Rautian myymästä Cello kuituvalosetistä?Itse ajattelin tilauttaa 8-kuituisen setin,myyntihinta on alle kolmensadan,vaikka hyllyssä olevassa 6-kuituisessa pakkauksessa hinta lappu 271 euroa.
Löytyisikö mistään tietoa kuitujen paksuudesta/pituuksista.6-kuituisessa pituudet 2:sta metristä ylöspäin.
Olen yrittänyt hakea tietoja netistä mutta en ole löytänyt tuoteselostetta mistään.
Myyntihinta on mielestäni edullinen,(sataeuroa halvempi)verrattuna Cariitti merkkisiin vastaaviin valokuituihin.
Kertokaapa kokemuksistanne.
Taas kuituvaloista
5
3309
Vastaukset
- tuntuu olevan
Olisko tullut markka-aikaan mieleen ostaa saunaan lähes 2000 markan valot? Ei minullekaan.
Ostin halpamarketista ledit (yksittäinen led tarvittaessa vaihdettavissa) hintaan 40 euroa.
Hyvin on pelittänyt- pfrwok
Täysin sopimattomat saunakäytössä. Ongelmia tiedossa lähiaikoina, kun joudut yksitellen alkaa vaihtelemaan.
- Cellon käyttäjä
pfrwok kirjoitti:
Täysin sopimattomat saunakäytössä. Ongelmia tiedossa lähiaikoina, kun joudut yksitellen alkaa vaihtelemaan.
Kuinka pelaa kiuas valo Ledinä? Montako lediä katossa?Minulla 3 seinässä,4 katossa, kiuasvalo olen tyytyväinen.Panelina tervaleppä.Kokonaisuus ok,tulihan tuolle vähän lisähintaa,mutta säästetään jostain muusta.
- -meillä-
Cellon käyttäjä kirjoitti:
Kuinka pelaa kiuas valo Ledinä? Montako lediä katossa?Minulla 3 seinässä,4 katossa, kiuasvalo olen tyytyväinen.Panelina tervaleppä.Kokonaisuus ok,tulihan tuolle vähän lisähintaa,mutta säästetään jostain muusta.
Ainakin meillä tuntuu pelaavan ja myyjä kivenkovaan väitti, että ledit kestää nykyään hyvin. Huonoon maineeseen olisi syynä huonot muuntajat... Tiedä sitten, aika näyttää. Vaan eipä tuollaisen ledin vaihto ihme homma ole.
Meillä saman verran ledejä säätöpotikalla ja kiuasvalona väriä vaihtava. Ihan kiva lopputulos, ainakin minä olen tyytyväinen. Sarja maksoi 100 € luokkaa nettikaupasta, rautakaupassa hintaa olis tullut enemmän kuin tuplasti.
- auttavat sinuakin
www.luxen.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242921No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760