Miten lopetan turvallisesti?

Tupa. Koitsija

Ongelma on tämä.
Joka kerta kun yritän lopettaa saan erityisen suuria raivokohtauksia.
3 kk:tta sitten yritin lakkoa ja vessan ovi oli tiellä joten hajotin sen. Nyt olen ollut kolmatta päivää polttamatta ja meni tietokoneen näppäimistö. Onneksi oli varanäppis. (kiitos suomi24:sen hitaudelle).
Normaalit vieroitusoireet tärinän ja unettomuuden kestän mutta nämä raivokohtaukset tulee tielle.
Esim. näppäimistöjuttu meni näin, Huusin ensin tietokoneelle että TOIMI! ja en ehtinyt pysäyttää iskua saati ajatella kun näppiksen nappulat lensi ympäri lattiaa.
Erityisesti minua raivostuttaa kun viekkareissa törmäilen joka paikkaan. Mikään ei pysy käsissä eikä hallitse itseään.
Purkat ja laastarit saavat minut vain haluamaan enemmän nikotiinia. Muistaakseni on joku lääke.. joku.. zyp.. joku? Tehoaako ja mistä saa?

Olen päässyt irti opiaateista ja rauhoittavista joihin olin koukussa vuosikausia.
Mikä perkele on etten pääse näistä vitun syöpäkääryleistä eroon.

Kirjoitan tätä juttua tupakka suussa omaisuuteni suojelemisen vuoksi.

Kiitän jos joku osaa neuvoa.

5

865

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuskas

hyvin..mä olen monasti yrittäny lopettaa ja muuta ei tapahdu kun elimistö huutaa lisää nikotiinia vaikka teippais paketin vahvimpia laastareita perseeseen ja söis vahvinta purkkaa.Nytkin ajattelen kun tulee kirjoitusvirheitä,joita korjaan et kohta tää vitun näppis on persis ja lentää ikkunasta helevetin pitkälle!

• Tupa. Koitsija

Eli tuossahan on ideaa. Voi puskea päätään siihen kun oikein raivostuttaa. Tai sitten nyrkeillä.

Kuka tietää mitkä ovat parhaita laastareita?
      Nykyiset laastarit eivät vaikuta mitään. Luulen että siinä käy päinvastoin ne imee minusta nikotiinia ja uudelleenlatautuvat.

• lopettanut

champixia haet lääkäriltä... reseptilääke. lekuri neuvoo mite käytetää yms jutut... ite siirryin 20päivän champixien syönnin jälkeen purkkaan ja hyvin on mennyt... nykyään menee 1-3 purkkaa päivässä ihan vain tottumuksesta.

champix siis poistaa vieroitus oireet (sun raivokohtaukset) kokonaan jos kuulut siihen onnelliseen ryhmään jolla lääke toimii niinkuin kuuluukin. todennäköisyys on suuri.

ps tämä suomi24 on reppanoille... mut onnee kuitenkin

• ajattelu

minä käryttelin sellaset 35 vuotta, ja viimeset vuodet noin vajaa 3 askia päivässä. Tupakkayskä ja ainanen räkiminen alko harmittaa. Ennen lopetusta aloin ajatella tietosesti kaikkea negatiivista tupakoinnista ja sitten parin kuukauden päästä siitä lopetin. Siitä on nyt pari vuotta, eikä ole mieli tupakkaa tehnyt. En myöskää käyttänyt mitään korvaavia tuotteita, joten ne vierotusoireet olivat hyvin lyhytaikaiset. lopettaminen oli yllättävän helppoa, ja syy on itsensä psyykkaamisessa.
      Sinä taas teet samaa, mutta väärään suuntaan, jo tuo kysymyksesi osoittaa sen.
      Et taida lopettamisessa onnistua, mutta kun seuraavan kerran suunnittelet lopettamista, lähde ensin psyykkaamaan iteäsi siihen ettet halua polttaa, etkä ole riippuvainen nikotiinista, niin saat paremmat lähtökohdat lopettamiselle.

• ajattelin `

minäkin,että olen paskahousu ellen onnista,ja raukkis.35v, kärtsäsin,nyt 8 kk sauhutta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      155
      2513
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      146
      2352
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      98
      1020
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      881
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      61
      774
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      273
      701
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      697
    8. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      680
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      202
      658
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      648
    Aihe