mulla on se käsikäyttöinen ja oon aatellu et tarsko ostaa sähköpeli myös... saiskohan sillä sähkösellä paremmin sitä maitoo tulemaan?? kun tuntuu ettei jaksa pumpata kauaa ja sit mietiskelee et mahtoko sinne jäädä vielä maitoo vai ei..
kumpi on parempi sähköinenrintapumppu
4
475
Vastaukset
- xzcvzsfv
Mulla oli ensin käsik. Sitten hankin sähköisen ja sillä sain vielä vähemmän maitoo. Ei sopinu mulle ollenkaan. Muilla varmaan parempia kokemuksia...
- 4:n äiti
Minkäs merkkinen se sinun käsikäyttöinen pumppusi on? Mulla on kaksi erilaista käsikäyttöistä. Ainun pumpulla en saa kuin nännit kipeiksi, ja pari pisaraa maitoa. Aventin pumpulla saan 10 minuutissa 50-100 ml maitoa tulemaan, riippuen siitä, kuinka täydet rinnat ovat.
- hanzq
Avent Isis on paras.
Sähkökäyttöiset ei olleet kivoja ollenkaan.
Aventilla lähti ihan tarpeeksi, ei tarvinnut kauaa pumppailla, kun oli pullo täynnä. - Tarpeesta
No mielestäni tuo hankinta riippuu siitä, miksi pumppaat maitoa...
Itselläni lapsi syntyi keskosena ja pumppasin KAIKEN maidon 5,5kk asti. Sähköpumppuja kului kaksi, ostin käsipumpunkin, mutta sillä ei irronnut mitään. Ylipäänsä, jos pumppaa vuorokauden ympäri niin sähköpumppu on ainoa oikea vaihtoehto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944263Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293233No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452350- 351358
- 10949
- 141948
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780