mitä nesteitä juotte raskausaikana?mä en pysty juomaan vettä juuri lainkaan heti tulee oksennus.rv11.mä oon juonu kaupan tuoremehuja vähän lorauttanu vettä sekaan ku ovat niin väkeviä.onko ne terveellisiä juoda onkai niissä lisäaineita.nyt mä aloin juomaan viinimarjamehuja.ne näköjään pysyy sisällä vaikka niihin laitetaan aika paljon vettä.
mitä juotte?
8
825
Vastaukset
- bullebulle
Mitä kylmempää, sen parempaa. Esim. vichyä, laimeaa marjamehua, jääkahvia (pari krt/pv)...vesikään ei töki, jos se on JÄÄvettä.
- näin...
Piimä ja maito ovat suosikkejani tällä hetkellä.
Kuumalla maistuu appelsiinitäysmehu ja kylmä vesi. Vichy vesi tökkii. - juomari
paljon tuoremehuja, kannattaa katsoa, että ovat 100% täysmehua, ei lisätty sokeria ja mielellään vielä suoraan puristettuja, ei tiivisteestä. Mitä luonnollisemmassa muodossa, sitä vähemmän lisäaineita. Marjamehuissa voi olla paljon sokeria, muuten varmaan ihan jees juotavaa.
Itse juon lisäksi jäävettä (kylmää olla pitää! ;), mietoa kivennäisvettä, piimää, maitoa. Paljon juon teetä, siis lähinnä kofeiinittomia Rooibushia & valkoista teetä, jonkin verran myös vihreää. Välillä kamomillaa. Lämpimällä ilmalla teen itse jääteetä: iso kannu mietoa teetä (esim. sekoitus vihreä/valkoinen/kamomilla tms.) jääkaappiin, sekaan vaan ehkä pisara sitruunaa, mahdollisesti loraus täysmehua. Mutta menee sellaisenaankin, kun on kylmää.- täällä..
Vesi ei maistu, juon funlighteja. Tuoremehuja jonkun verran, niistä saa vitamiineja. Maito on hyvää ja terveellistä. Lightlimpsat kelpaa kans.
- sokeriton versio
Heipat! Minä juon sitä mitä otsikossa sanotaan ja nimenomaan sokerittomana, ettei tule liikaa lipiteltyä sokrua. Siinä on makeutusaineena se, joka on sallittua raskausaikana, en nyt muista mikä. Muistuttaa kotitekoista mehua, no ei nyt ihan... mutta melkein.
- on hyvä
ja raikas vaihtoehto.
Kaupasta saa sellaista light-versiota eli siinä on puolet vähemmän sokeriakin.
Pitää pissatulehdukset loitolla :-) - jouluodottelija
light limuihin ja 1.neuvolakäynnillä hieman nolona kerroin kuinka suon 1-1,5l limpparia/pv, että pitäisikö ne jättää kokonaan pois (vesi ei ole koskaan ollut munkaan mieleen). Neuvolan täti sanoi, että saan juoda raskaanakin monta litraa light limua päivässä, jotta ne lisäaineet yms. alkaisi olla lähelläkään haittarajoja. Toki pitää kiinnittää huomiota noihin makeutusaineisiin, syklaamia ei saisi nauttia raskaana ollessa (mm. light cokiksessa, muttei zerossa).
No eipä tuota juomisprobleemia tarvinnu kauaa murehtia, kun jotenkin ittestään kroppa alkoi haluta vettä! Suht' pian juomien suhde meni 40-60 vettä ja limua ja nyt ollaan suhteessa 60-40 vettä ja limua, jotenkin ei vaan limu maistu enää samalla lailla. Pääasia kuitenkin kait on, että juo...juopa sitten mehua, maitoa, vettä, light limuja tms. kunhan saa riittävästi nestettä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996204
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804812Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv993082Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p302902Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262145Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191526Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3371091Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?911079Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311006- 48784