vuokraaminen budapestissä

Jeega

Hei!

Ossaisko joku sanua fiksuja vinkkejä semmoseen ku on vuokraamasa yksityiseltä netistä käsin kämppää Unkarin Budapestistä?Vähä jänskättää että ku maksaa takkuuvuokran ja saa vaa tositteeksi vuokrasopimuksen että mitä jos kämppä ei ookkaa sielä sitte ku sinne pääsee...apuva!

3

589

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyvinkin

vuokraaminen.

Unkarissa on pitkät perinteet yksityismajoituksesta. Ja yksityiset eivät ylipuukkaa niinkuin hotellit joskus tekevät.

Ja pitkin poikin maata on Zimmerin veljeksistä Freillä omia kylttejään, jos ei ole tullut etukäteen majapaikkaa hommatuksi.

Lisäksi tälläkin palstalla on ainakin kaksi suomalaista (emailosoitetta) kertonut vuokraavansa Budapestistä asuntoja - jos niinku omankielisesti haluat vuokrasopimusta sottimoida.

• Jerpester

Heinäkuussa vuokrasimme kolmen pariskunnan kesken keskustasta. Tai siis kävelymatkan päässä keskustasta. Kaikki toimi ja kämppä oli asiallinen. Ja iso. Ainoa miinus oli 40 asteen helteissä puuttunut ilmastointi. Muuten kyllä suosittelen.

Joskin täytyy sanoa, että mm. Danubius Hotel Flamenco oli edullinen ja hyvä. 4 tähteä ja hyvä sijainti ja huone muistaakseni 60 euroa kahdelta hengeltä. Ja hyvä aamiainenkin vielä. Oikeastaan erinomainen ratkaisu siis tuokin...

• suomalaiselta
        Jerpester kirjoitti:

Heinäkuussa vuokrasimme kolmen pariskunnan kesken keskustasta. Tai siis kävelymatkan päässä keskustasta. Kaikki toimi ja kämppä oli asiallinen. Ja iso. Ainoa miinus oli 40 asteen helteissä puuttunut ilmastointi. Muuten kyllä suosittelen.

Joskin täytyy sanoa, että mm. Danubius Hotel Flamenco oli edullinen ja hyvä. 4 tähteä ja hyvä sijainti ja huone muistaakseni 60 euroa kahdelta hengeltä. Ja hyvä aamiainenkin vielä. Oikeastaan erinomainen ratkaisu siis tuokin...

Täällä palstalla on ainakin kaksi suomalaista (Rantasaaret ja Pasi) ilmoitellut vuokraavansa asuntojaan Budapestissa. Ja molemmilla kai aika edulliset, tai ainakin kohtuulliset vuokrat. Toisella Pestin puolella, toisella Budan puolella.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      66
      4500
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3505
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      37
      3208
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2628
    5. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      47
      2523
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      2139
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      22
      2014
    8. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      197
      1913
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      395
      1552
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1418
    Aihe