Lair on pettymys

PS3 hyytyy

Lair olisi ilmestynyt Yhdysvalloissa jo huomenna, ellei se olisi ollut niin perseestä että Sony joutui palauttamaan projektin takaisin tuotantoon. Parissa viikossa ei ihmeitä peliin ole luvassa, mutta toivottavasti saisivat syyskuun alkuun mennessä edes suckaxis -ohjauksen toimimaan edes jotenkuten.

5

353

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • loistopeli!

      Erittäin upean demon perusteella Bioshock kerää kehuja kaikkialta ja on jo nyt erittäin vahva ehdokas vuoden peliksi.

      Pelikäyttöön huonosti soveltuvan laitearkkitehtuurin vuoksi (hidas blu-ray, onnettoman pieni 256Mt keskusmuisti, polygonirajoitteinen grafiikkasuoritin ja pullonkaula-cell) Bioshock tuskin edes toimisi PS3:lla. Tämän vuoksi Bioshock julkaistaan muiden huippupelien tavoin ainoastaan Microsoft-yksinoikeutena ja Sonyn jätemuoviin rahansa haaskanneet jäävät kateellisena nuolemaan näppejään.

      • Sairasmielisen koulutus

        Sairasmielistä kommentoida toista tuotetta haukkumalla ja toista samaan aikaan kehumalla. Tekisi mieli tavata sut ja sitten tiedät kyllä mitä.

        Sun on aika saada paha rangaistus.


      • black belt
        Sairasmielisen koulutus kirjoitti:

        Sairasmielistä kommentoida toista tuotetta haukkumalla ja toista samaan aikaan kehumalla. Tekisi mieli tavata sut ja sitten tiedät kyllä mitä.

        Sun on aika saada paha rangaistus.

        Älähän pleikkariklovni pullistele siellä, sillä pyyhkisin lattioita tuollaisella rääpäleellä ja takoisin pärstävärkkisi veriseksi mössöksi.


      • hi i'm a bodybuilder
        black belt kirjoitti:

        Älähän pleikkariklovni pullistele siellä, sillä pyyhkisin lattioita tuollaisella rääpäleellä ja takoisin pärstävärkkisi veriseksi mössöksi.

        boksin omistajat jaksa edes ps3:sta nostaa.


      • luovuutta

        PS:lle on ehdottomasti parhaat konsolipelit ilmestyneet. (ellei nyt oteta joitain Nintendon tuotoksia huomioon). XBoxin pelivalikoima on lähinnä sen isonveljen PC:n pelivalikoiman jatkumoa lievällä risteymällä. Jos haluan tuplata pelivalikoimani sen sijaan että saan joitain Xbox exclusive pelejä (sillä iso osa Xbox peleistä tulee myös pc:lle), niin hankin Pleikkarin. Vai löydätkö moniakin vastineita esim. Devil May Cry, Final Fantasy, Dragon Quest, Gran Turismo, Tekken, Soul Calibur, Metal Gear Solid yms. loistaville pelisarjoille XBox puolelta? Mikäli poistat sen listoilta myös PC:lle saataville olevat?

        .. niinpä. Enpä siis sinänsä valittelisi speksejä kun omalle koneelle ei ole läheskään saman tason innovaatiota pelien suhteen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      187
      1868
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      112
      1026
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      99
      947
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      717
    5. 52
      684
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      588
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      544
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      536
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      199
      473
    Aihe