Haiseva

haiduli

Mikäs ratkaisuksi vaikeaan tilanteeseen, jossa saatan haista pahalle, vaikka olen erittäin tarkka hygieniastani?

Jos joku väittää, ettei p:lle voi haista, vaikka takapuoli olisi puhdas -ei tiedä asiasta mitään.
Pesen takapuoleni riittävän monta kertaa päivässä.

Ratkaisu ei löydy sulkijalihaksesta -tutkittu.

Maidon imeytymishäiriötä on, samoin ärtyvää suolta, joka siis diagnoosi silloin, kun syytä ei tiedetä. Ulostus 4x päivässä, aamut hankalampia.

Minua lohduttaa vain se, että heikompi mies menee tässä tilanteessa kaulakiikkuun.

Ruokavalio auttaa tilanteeseen, mutta ongelma ei mene ohi...

Lääkäreitä olen tavannut riittävästi. Onko muilla vastaavaa ongelmaa tai siihen ratkaisua? Olisin valmis lyömään jo melko monta saturaista pöytään, jos joku tietäisi ratkaisun.

3

363

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • selvitä itse onko
    • oiskohan

Siinä on mitä moninaisempia oireita, ja juuri tuo mädälle haiseminenkin...oisko sitä? Googleta

• paha ongelma

eli siis haiset p****lle kun oot käyny ulostamassa, vai? vai haisetko muuten vaan pahalle, koska jos sulla on ongelmana toi ensimmäinen vaihtoehto, mulla on sama juttu enkä voi sille mitään. Mä tarvisin vinkkiä tosta ruokavaliosta että mitä sais sit syyä ja ei, kun mulla on semmonenkii juttu että en ite haista sitä enkä siis tiedä milloin haisen ja milloin en, että mun on aika vaikee tietää mikä ruoka auttaa ja mikä ei, kysyin aikasemmin joltain tästä ja se sano että pitäs käyttää jotain lactasydiä, siis saippuaa joka poistaa hajua, pitäs olla myös hellääkin, mulla on nimittäin pers* aikas hellänä kun saippua kuivattaa niin paljon kun joudun käyttämää sitä niin paljon. Mä en oo kyllä käyny tän takia lääkärissä enkä usko että kehtaankaan, mut olisko syytä mennä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      9
      2781
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2621
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      18
      2317
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      49
      1894
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1473
    6. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1463
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1173
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1154
    9. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      71
      1005
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      958
    Aihe