Mikäs ratkaisuksi vaikeaan tilanteeseen, jossa saatan haista pahalle, vaikka olen erittäin tarkka hygieniastani?
Jos joku väittää, ettei p:lle voi haista, vaikka takapuoli olisi puhdas -ei tiedä asiasta mitään.
Pesen takapuoleni riittävän monta kertaa päivässä.
Ratkaisu ei löydy sulkijalihaksesta -tutkittu.
Maidon imeytymishäiriötä on, samoin ärtyvää suolta, joka siis diagnoosi silloin, kun syytä ei tiedetä. Ulostus 4x päivässä, aamut hankalampia.
Minua lohduttaa vain se, että heikompi mies menee tässä tilanteessa kaulakiikkuun.
Ruokavalio auttaa tilanteeseen, mutta ongelma ei mene ohi...
Lääkäreitä olen tavannut riittävästi. Onko muilla vastaavaa ongelmaa tai siihen ratkaisua? Olisin valmis lyömään jo melko monta saturaista pöytään, jos joku tietäisi ratkaisun.
Haiseva
3
363
Vastaukset
- selvitä itse onko
- oiskohan
Siinä on mitä moninaisempia oireita, ja juuri tuo mädälle haiseminenkin...oisko sitä? Googleta
- paha ongelma
eli siis haiset p****lle kun oot käyny ulostamassa, vai? vai haisetko muuten vaan pahalle, koska jos sulla on ongelmana toi ensimmäinen vaihtoehto, mulla on sama juttu enkä voi sille mitään. Mä tarvisin vinkkiä tosta ruokavaliosta että mitä sais sit syyä ja ei, kun mulla on semmonenkii juttu että en ite haista sitä enkä siis tiedä milloin haisen ja milloin en, että mun on aika vaikee tietää mikä ruoka auttaa ja mikä ei, kysyin aikasemmin joltain tästä ja se sano että pitäs käyttää jotain lactasydiä, siis saippuaa joka poistaa hajua, pitäs olla myös hellääkin, mulla on nimittäin pers* aikas hellänä kun saippua kuivattaa niin paljon kun joudun käyttämää sitä niin paljon. Mä en oo kyllä käyny tän takia lääkärissä enkä usko että kehtaankaan, mut olisko syytä mennä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h92781Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062621Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv182317Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491894Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141473- 321463
- 1771173
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011154En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711005Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81958