miten krassista otetaan talteen siemenkodat.Ja miten niitä kuivatetaan ensikesän kasvuun?
En todella tiedä. Kiitos etukäteen neuvoista.
krassin siemenistä kysymys
4
1048
Vastaukset
- ei ole,
sen siemenet on sellaisissa kolmen siemenen 'rypäleissä'. Nyt kun ne ovat vihreitä, niitä voi vaikka syödä, aika pirteän makuisia.
Sitten ne kypsyvät, muuttuvat ruskehtaviksi, tippuvat herkästi. Silloin ne voi poimia ensi kesän siemeneksi. Ne on siinä vaiheessa jo melko kuivia, ei tarvii paljoa kuivatella enää. Minä pidän muutaman päivän pöydällä talouspaperin tai sanomalehden päällä. - lamppu40
itse otan krassinsiemenet taltoo viellä vihreinä,kun ovat sopivan pulleita,siittä sitten kuivamaan ne ja talteen ens kesää varten.
- orvokki tummasilmä
parikin hyvää neuvoa ja minä lisään löylyä tässä!
Mulla on joka vuosi krassin siemenet purkissa (laakeammassa) joskus telkun päällä (lämmin paikka), useimmiten keittiön hyllyssä. Siinä ne kopertuvat pienemmiksi ja keväällä panen vuorokaudeksi veteen, ennen kuin niitä kylvän n. 3-4 siementä turveruukkuihin. Kun kasvu alkaa lisääntyä, panen turveruukut siemenineen päivineen suurempiin ruukkuihin ja lopuksi sitten pihalle isoon pajukoriin. Siinä se kukoistus sitten alkaa. Kun mukana on tavallisia krasseja, jotka kasvavat pystyynpäin ja amppelikrassia, joka mutkailee alaspäin, saan korista huikean näyttävän koristuksen.- pappa 60
minulla on samassa penkissä grassit ruusupapu ja auringonkukat kaikki on eri korkuisia tulee upea seinä kaikki nousee auringonkukkia myöten ei tarvii paljon tukea
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986128KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495587Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522639Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042046Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071768- 1211667
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191603Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731177
Nuoret hakevat eläkkeelle, vaikka eivät ole olleet vielä töissäkään
hyvin menee. Pieni vastoinkäyminen elämässä, ja heti masennutaan. Monet alle 30-vuotiaat hakevat työkyvyttömyyseläkettä188998