http://www.kauppalehti.fi/4/i/uutiset/etusivu/uutinen.jsp?oid=4556
Elisa tuplaa 3G kapasiteetin
1
438
Vastaukset
- -------
Turhaan ylpeilet asialla, sillä kyllä muutkin, kuten esimerkiksi dna, ja varmasti Sonerakin seuraavat pian perässä samaan #G-verkon tukiasemamäärään ja kuuluvuuteen.
elisa myös tekee (ja jo myöntää tekevänsä) virheen ottaessaan ensi vuodeksi käyttöön 900 Mhz-taajuudella toimivan 3-verkon lisäosan, sillä se tulee viemään toimintavarmuutta ja kaistaa perus GSM-900-verkolta, jolloin GSM-puhelimet (joita siis kaikilla on, 3G-puhelimia ei oikeasti ole kuin rikkaammilla henkilöillä /yms.) joutuvat turvautumaan jatkossa enemmän huonosti kuuluvaan GSM-1800-verkkoon, sillä tuo lisäosa 3G:ssä tulee viemään myös EGSM 900-kaistaa, vaikka operaattorit eivät sitä tietenkään myönnä.
Toivottavasti Sonera ja/tai dna ei tule lankeamaan moiseen GSM-käyttäjien syrjintään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242401Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3442017Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261883Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101683Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581498Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121032Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181009- 55870
- 63865
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2818