Onko joku kekannut paikkaa, mistä saa alumiinikloridia (uponorin käyttämä kemikaali)
edukkaammin kuin lvi -kaupasta. Nimettäin on aika
sikahintaista siellä. Luulis jollain kemikaalitukkurilla olevan.
panospuhdistamon kemikaali
7
2141
Vastaukset
- jareta
Olen ostanut tukkurilta, mutta en tiedä onko halvempaa kuin rautakaupassa. Kerrotko ensin mitä iso pönikkä kemikaalia kaupassa maksa
- tonnoi
muistaakseni jotain vähän päälle 40 eur
15 litran pänikkä - jareta
tonnoi kirjoitti:
muistaakseni jotain vähän päälle 40 eur
15 litran pänikkäOnnisella muistaakseni 45 Euroo. Olisivat varmaan voineet myydä halvemmalla jos olisin ollut LVI urakoitsija, mutta kun olen Sähkömies niin tiesivät, että tulee omaan käyttöön, niin laittoivat lisähintaa.
- ongelmajätettä
Muista sitten kun puhdistamon lietettä pitää tyhjentää, ettei se jäteauto saa viedä sitä biologisesti toimivalle jätevedenpuhdistamolle, vaan pitää viedä ongelmajätelaitokselle.
- Liivi-inssi
Tuota puppua joku yrittää näköjään syöttää joka mutkassa. Ei se mitään ongelmajätettä ole ja esim. VehoPutsissa loka-autoa ei tarvita lainkaan.
- selittää taas
joku toimimattoman imeytyskentän omistaja.
- Imeytys ei täytä vaatimuksia
Kemikaali jota pienpuhdistamoissa käytetään on kutakuinkin samaa tavaraa kuin nämä mainitsemasi kunnalliset biologiset puhdistamot käyttävät!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756