ikävä neuvola käynti

Jernika

ei ollu kiva reissu.
sokerirasitus arvot oli muuten todella hyvät paitsi paastoarvo oli 0,4 liian korkea niin joudun vahdintaan,pissassa oli valkuaisia ja leukkarit koholla. (eli siis mitkä?,en muistanu kysyä)
sain sitten käskyn viedä huomiseksi uuden pissanäytteen labraan jotta selvittää joudunko lääkitykselle ja alkoivat jo puhumaan insuliinin saamisesta,voiko muka oikeasti noin alhainen heitto heittää jo lääkitykselle jos noudatan käskettyä 1800kcl ja oikeaa hiilihydraatti diettia mihin neuvolahenkilö PAKOTTI.
verensokereita joudun seuraamaan kuulemma koko raskauden ajan seuraamaan vaikka arvot menisivätkin normaaleiksi.
painoa sanottii että on 440g tullut per viikko,tarkoittiko se kenties viikkoja 20-40 vai koko raskautta,en todellakaan ymmärtänyt sitä koska yhteensä on nyt tullut 4kg koko rv 27 2 aikana.

3

979

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .....

No itellä oli kans ihan olematon heitto sok.rasituksen paastoarvoissa.. Söin niinkuin piti, ei apua. Sokerit nousevat ilman insuliinia ihan ylikorkealle.

Insuliini itessään ei oo kamala asia, ihan helppo pistää, iltasin.

Ja saat kotiin mittarin millä nappaat sormenpäästä veritipan.

Eikä sua toki PAKOTETA!!!! Mutta suosittelen toimimaan annettujen ohjeiden mukaan, Sinun ja Vauvan parasta he vain ajattelevat.

Soita neuvolaan ja kysäse vielä asiasta =) Kyllä kaikki järjestyy..

• vuf

Leukkarit on sama kuin leukosyytit eli tulehdussolut.

• viikoista

olen itse ymmärtänyt että se jaetaan sillain et jos on 2viikkoo viime neuvolasta ja sit tullu vaik 2kg (sinä 2viikkona) niin sit se on niinkuin 1kg per viikko... oikaiskaa jos oon väärässä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      97
      4339
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3243
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2360
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1368
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      979
    6. 152
      976
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      904
    8. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      20
      864
    9. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      852
    10. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      26
      805
    Aihe