Ettekö ole huomanneet, että nightwishillä ON JO uusi laulaja?

Erika..

Jotenkin tyhmiä ihmisiä vai.
Tarjotaan vaihtoehtoja NW:n laulajaksi, vaikka heillä on jo sellainen, ja hyvä onkin.

Nightwish ei halunnut sopraanoa, ja halusivat muutosta. Koittakaa kestää.
Jokaiselle varmasti löytyy sopivaa kuunneltavaa maailmasta.

Ikävä, et provot meni vihdoin läpi minunkin paksun nahan, ottaa vaan niiiiiin päähän, tää valitus.
Ei ole pakko kuunnella, jollei pidä.
Mutta vois arvostaa toisten työtä edes vähän.

6

677

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heterotero

juurikin näin

• homppelilitero

on nähty rokissa paljon merkittäviä miehistönvaihdoksia: pink floyd (barrett, waters), genesis (gabriel, hackett), judas priest, iron maiden jne.

kaikista noista riittää mielipiteitä kymmeniksi vuosiksi. hyväksy se.

• Mies urkujen takaa

Olen kuullut koko Nightwishin uuden levyn. Olen istunut illalla yksin sohvallani ja kelannut levyä edestakaisin. Olen hakenut fiiliksiä, joita saan musiikista. Hyviä ja pahoja. Jokaisella on tietysti oikeus mielipiteeseensä, enkä halua tässä nyt mitenkään ohjailla kenenkään mielipidettä. Tosi nyt kuitenkin on vaan niin, että tuleva uusi on kaikkienaikojen paras Nightwish levy. Tällä levyllä Holopainen ja kumppanit näyttävät taitonsa tehdä maailman musiikkia. Ja kun nyt tästä laulajasta spekuloidaan suuntaan ja toiseen, mielipiteeni on se että laulajan vaihdos onnistui todella hienosti. Ei varmaan täydellisesti, mutta erittäin hienosti kuitenkin. Nyt on pois esim. minua haitanneet ns. ooppera sovitukset, joita Turunen yritti viljellä huonolla menestyksellä. Pitää myös muistaa se että tämä levy on uuden laulajan ensimmäinen Nightwish levy. Uskon että seuraavaan levyyn saadaan lisää hiukan puuttuvaa ponnekkuutta. Ääni jää siis hiukan liikaa musiikin taakse. No, tuon ongelmanhan saa myös miksaamalla pois... Mutta kokonaisuudessaan olen 100% varma että uusi levy tulee myymään hienosti. Minä olen ainakin yksi niitä, jotka ostavat sen kokoelmiinsa. HIENOA!!! Nightwish on palannut, ja entistä kovempana!!!

• läp läp läp

no näin on. Turusta olen kotoisin älä H-ollola mollaa Turusta olevia.

• wwwwwwwwwwwwwww

eeeeeeeeeeeeeeeee

• ininää

Ei tuo laulaja sovi tuohon (tämä on tietysti makuasia)

Makuasia ei ole kuitenkaan se, että englannin kielellä laulettaessa ei saisi ruotsin aksentti kuulua läpi ja näin tekee ja pahasti mikä on tosi amatöörimainen moka ikävä kyllä.

Huonompaan meni ja mun mielstä aika metsään.
      Laulaja on pop eikä metallityylillä laulava ja ääni aika ohkainen.

Onnea tykkääville ja surunvalittelut niille keistä tuli entisiä faneja.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      1
      1576
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      96
      1504
    3. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1051
    4. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      201
      953
    5. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      124
      849
    6. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      2
      797
    7. Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?

Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks
      Haapavesi
      29
      760
    8. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      42
      751
    9. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      7
      724
    10. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      60