sulta, että ootkos yhtään ikävöinyt mua? Ikävän tunne vois olla merkki, että tunnet jotain..
Tekis mieli
10
1989
Vastaukset
- käy ikävöivät
jotakuta *huokaus*
- Mutta vastaan
sitä tietämättä,että kyllä ikävöin ja suututtaa,jos ja kun sua ei nää....kenelle ikävääni huutaisin?Kehtaisit tulla juttelemaan,olisi muutakin tunnustettavaa.
- ---alk. per.--
oli sitten miehelle suunnattu et-Suomeen.
- itse..
---alk. per.-- kirjoitti:
oli sitten miehelle suunnattu et-Suomeen.
pystynyt kohteellesi kertomaan ikävästäsi.
- ---alk. per.--
itse.. kirjoitti:
pystynyt kohteellesi kertomaan ikävästäsi.
sanoa se, kun tulee tilaisuus :)
- varmaankin
olet ja mieheltä kysyt? Mut vastaan kuitenkin et juu, olen ikävöiny ja vähän liikaakin. Enkä kyllä sano et kaipa tämä tästä kun ei tämä näköjään tästä.. :/ Mut sellaista se ihastuminen kai sit on..
- se tilaisuus
koita ennen pitkää sellaisten kohdalla jotka osaavat lukea toisiaan oikein. Myöskin, ellei siinä sitten ole jotain muuta mikä hankaloittaisi suhteen kehitystä...
- tarkoitat
se tilaisuus kirjoitti:
koita ennen pitkää sellaisten kohdalla jotka osaavat lukea toisiaan oikein. Myöskin, ellei siinä sitten ole jotain muuta mikä hankaloittaisi suhteen kehitystä...
tuolla viimeisellä lauseellasi? Mistä hankalasta asiankehityksestä puhut?
- jolta kysyt
tarkoitat kirjoitti:
tuolla viimeisellä lauseellasi? Mistä hankalasta asiankehityksestä puhut?
vaan takanaistuja, joka kuuli kiinnostavan kommentin ja haluaa nyt vastata...
Oliskohan naimisissaolo sellainen hidastuttava tekijä??? - avioliittoa?
jolta kysyt kirjoitti:
vaan takanaistuja, joka kuuli kiinnostavan kommentin ja haluaa nyt vastata...
Oliskohan naimisissaolo sellainen hidastuttava tekijä???nykyaikana avioliitto on pelkkä vitsi.
itse kyllä kunnioitan,mutta jotenkin tuntuu että taidan kuulua vähemmistöön.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 915876
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804762Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv933001Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262770Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska252036Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191486Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351047Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851018Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125940- 48744