Jos rohkaisen nyt mieleni ja laitan sinulle viestin, vastaatko siihen???
Suorat sanat
12
1775
Vastaukset
- jotka tulevat
henkilöiltä, jotka tunnen tai ovat työjuttuja.
- jotka tulevat
vaikka eihän tämä minulle tietenkään ollut, koska Jouluun on vielä aikaa.
- joka päivä
Tietysti vastaan, vaikka suoriin sanoihinkin...
- Miksen
muka vastais? Rohkase vaan se mieles ni mä rohkasen heti takas.
- vaan
viestiä tulemaan! Ihan varmasti vastaan siihen. Ja saa tulla juttelemaankin.. Jos uskallat.. :)
- tullut??
Laitoithan oikeaan numeroon?
- -mitäihmettä-
saisin viestissä sanotuksi, etten tuntisi itseäni ihan idiootiksi, ihan tarpeeksi hölmö olo jo tän ihastumisen vuoksi. Tuntuu ettei osaa tehdä eikä sanoa mitään vakavasti otettavaa saati sitten järjellistä. Saisin vain makeat naurut aikaiseksi, tietysti sekin parempi kuin ei mitään. ;)
- itsekin
että vastaisin.Sitähän minä olen odotellut jo pitkään.. :)Pelkkä "hei" olis jo ihan kiva..
- laita mitään
viestiä. Kunhan lupailet. :(
- ap --> metsään meni
ja nyt on tosi paha mieli, koska viesti meni jonnekkin aivan muualle kuin oli tarkoitettu, ikävä kyllä. Tuli loukattua täysin osattomia ja viattomia osapuolia. Siitä paha olo ja mieli itselle ja muille. Eipä tarvitse ENÄÄ KOSKAAN LAITTAA VIESTIÄ HÄNELLE!!! Hitto et ihminen voikin olla tyhmä!
- sellanen joka ainakin odott...
pistäkää viestiä sille jota ihailette tai jolle haluaisitte sanoa jotain. Mä ainakin haluaisin tietää jos joku ihailis mua tai haluais jutella mun kans..tai jotain.´Mitä siinä muka häviää. Ei varmasti kukaan tee itseänsä idiootiks. Mäki tänään otin yhteyttä sellaseen ihmiseen ,jolle olen jo pitkän aikaa halunu ottaa yhteyttä. Vaikka ei siihen kukaan vastannukkaa. , mut ainakin tiedän sen et no mä olen ainaki yrittäny edes jollain konstilla. Ja tietää sitte ainaki unohtaa kyseinen ihminen ja ruveta kiinnittämään huomioinsa muualle... Vai mitä.Helpotti kuitenki.
- laitoin viestiä
jo aikaisemmin. Eikä siihen kukaan vastannut. Miksi sitten vielä katselet minua? Ei minunkaan hymyni ikuisesti kanna, vaikka onhan se pitkälle jo vienyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa782631Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava631712SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän71670Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,2631565Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --81538Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue261236Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.251088Kiinteistökauppoja
Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan411042RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI
Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä4041012Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?79996