Mitä tää oikeesti on-sitä mietin joka pv.En vaan pääse irti susta,osaat olla niin huomaavainen,ystävällinen ja kaikki kehut ja kauniit sanat joita saan sulta;miten oppia elämään ilman???
Huomaan aina kaipaavani syliisi,ja kaipuu koskettaa ikävä tuntuu ihan fyysisesti.En ole koskaan kokenut mitään tällaista enkä toivottavasti koekaan,niin vaikeaa on vaikka ihanaa.Miten harmillista että meillä synkkaa yhdessä niin hyvin mutta yhteen meitä ei koskaan luotu!??
Koukussa suhun
Vain kerran elämässä?
3
2190
Vastaukset
- Ihmettelevä...
Mikä tekee tuosta yhdessäolosta mahdottoman?
- tuntuu fyysisesti
joskus. Outoa ettei joitain toisia ikävöidessä se oo koskaan tuntunut miltään fyysisesti
- surfer
Luin sun kommentis tunteitten palstalla ja ihmettelin kuinka ihmiset voivat olla samanlaisia. Minulla on samanlainen tilanne, olen mies ja olen niin ihastunut/rakastunut yhteen naiseen. Itse mietin ihan niin kuin sinä kirjoituksessasi, mutta samallla uskon että hänkin miettii niiin, minua kohtaan. En oikeen tiiä, paitsi hieno kommentti sulla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3106069Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483586Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1462760"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2242151Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol1001718- 661150
Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua811035Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni141940Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan10918Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa
Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui11874