Verikokeissa e-pillerit? Voiko siis vain sanoa syövänsä niitä? Ymmärrän hyvin, miksi e-pillerit vaaditaan, mutta kun tuota seksikumppaniakaan ei ole ja lääkäri silti touhottaa ehkäisystä. En haluaisi e-pillereitä syödä.
Roa + e-pillerit
8
894
Vastaukset
- kokeissahan
mitataan maksa- ja rasva-arvoja
- valhe..
Tulin juuri ihotautilääkäriltä. Lääkäri olisi antanut mulle Roa-kuurin, mutta itse en sitä halunnut (lievä akne lääkärin mukaan) ainakaan vielä. Antibiootit ja voide määrättiin tällä kertaa. Mietin, että jos alkaisi Roaa syömään ja valehtelisi syövänsä e-pillereitä...
Pillereitä en haluis alottaa pelkän kuurin takia. Miestä ei tällä hetkellä oo ja aikanaan akne tuli pahempana takas, kun lopetin e-pillerit. Kukaan huijannut lekuria näin??- roa+pilleri
Tuota tuota... jokainen vastatkoon itse ehkäisystään ja lääkäri voi antaa roan ilman pillereitäkin jos sen aiheelliseksi katsoo... Miksi ette halua syödä pillereitä? Diane nova on ainakin suunniteltu nimenomaan aknea varten, ja samalla tulee ehkäisy. Että eikös tuo pilleri roa kuuri vaan tuplaisi aknen hävittämismahdollisuuden???! Ei pitäs rahasta olla kiinni, ku diane novan rinnakkais lääke maksaa jotain 6 e/ 3kk paketti. Suosittelen kyllä niitä pilsuja ku kaks kärpästä yhdel iskulla. Ja mitäs jos tuleekin yhden illan juttu ja kortsu pamahtaa ja tulis paksuks? Olis ainaki pillerit viel taka turvana kuiteskin :). Eli mä ainaki kannatan sitä että perustelette lääkärille suoraan asian, tai otatte pilsut, koska tässä todellakin vaan halutaan estää raskaudet, ku se on vaaraksi sikiölle. Siis vaikka ei harrastaisikaan juuri tällä hetkellä seksiä, niin ei voi koskaan tietää ja kuuri kuiteski kestää vähintään sen 4kk.
- gure
roa+pilleri kirjoitti:
Tuota tuota... jokainen vastatkoon itse ehkäisystään ja lääkäri voi antaa roan ilman pillereitäkin jos sen aiheelliseksi katsoo... Miksi ette halua syödä pillereitä? Diane nova on ainakin suunniteltu nimenomaan aknea varten, ja samalla tulee ehkäisy. Että eikös tuo pilleri roa kuuri vaan tuplaisi aknen hävittämismahdollisuuden???! Ei pitäs rahasta olla kiinni, ku diane novan rinnakkais lääke maksaa jotain 6 e/ 3kk paketti. Suosittelen kyllä niitä pilsuja ku kaks kärpästä yhdel iskulla. Ja mitäs jos tuleekin yhden illan juttu ja kortsu pamahtaa ja tulis paksuks? Olis ainaki pillerit viel taka turvana kuiteskin :). Eli mä ainaki kannatan sitä että perustelette lääkärille suoraan asian, tai otatte pilsut, koska tässä todellakin vaan halutaan estää raskaudet, ku se on vaaraksi sikiölle. Siis vaikka ei harrastaisikaan juuri tällä hetkellä seksiä, niin ei voi koskaan tietää ja kuuri kuiteski kestää vähintään sen 4kk.
Itselleni määrättiin roan mukana e-pillerit(söin kuurin noin vuosi sitten loppuun, kesti reilut puoli vuotta ja olin 14 lääkärin määrätessä kuurin minulle. Sanoin ettei ole mitään poikaystäviä eikä siis mitään vaaraa raskaudesta, mutta ne pillerithän auttavat myös akneen, ja minulla oli kyllä naama aika pahassa kunnossa: inhottavia ihonalaisia finnejä ja ihon pinnalla olevia.)
Sanottakoon lääkekuurin toimineen todella hyvin, mutta haittapuolena e-pillerit omassa tapauksessani saivat aikaan mahdottoman ruokahalun ja niinpä lihoin n. kahdeksan kiloa:/ - njaap
gure kirjoitti:
Itselleni määrättiin roan mukana e-pillerit(söin kuurin noin vuosi sitten loppuun, kesti reilut puoli vuotta ja olin 14 lääkärin määrätessä kuurin minulle. Sanoin ettei ole mitään poikaystäviä eikä siis mitään vaaraa raskaudesta, mutta ne pillerithän auttavat myös akneen, ja minulla oli kyllä naama aika pahassa kunnossa: inhottavia ihonalaisia finnejä ja ihon pinnalla olevia.)
Sanottakoon lääkekuurin toimineen todella hyvin, mutta haittapuolena e-pillerit omassa tapauksessani saivat aikaan mahdottoman ruokahalun ja niinpä lihoin n. kahdeksan kiloa:/Olen 16, syön Roaa eikä minun tarvinnut ottaa e-pillereitä. Sanoin lääkärille, että en omista poikaystävää eikä sellaista ole ollutkaan. Lääkäri katsoi aiheelliseksi että minun ei kannata alkaa siis syömään e-pillereitä turhan takia. E-pillereissä kun on omat sivuvaikutuksensa niin kyseessä ei ole mikään pikkujuttu. Sitä paitsi aknehan yleensä pahenee pillereiden lopettamisen jälkeen.
Toisaalta on hyvä että lääkärit ovat yleensä tiukkana tässä asiassa, sillä kaikkiin ihmisiin ei voi luottaa samalla tavalla. - voisin sanoa
njaap kirjoitti:
Olen 16, syön Roaa eikä minun tarvinnut ottaa e-pillereitä. Sanoin lääkärille, että en omista poikaystävää eikä sellaista ole ollutkaan. Lääkäri katsoi aiheelliseksi että minun ei kannata alkaa siis syömään e-pillereitä turhan takia. E-pillereissä kun on omat sivuvaikutuksensa niin kyseessä ei ole mikään pikkujuttu. Sitä paitsi aknehan yleensä pahenee pillereiden lopettamisen jälkeen.
Toisaalta on hyvä että lääkärit ovat yleensä tiukkana tässä asiassa, sillä kaikkiin ihmisiin ei voi luottaa samalla tavalla.että e-pillereitä en mielellään enää söisi koskaan. Olen kokeillut kuuden vuoden aikana viittä eri pillerimerkkiä, niiden yhdenkään sopimatta minulle. Gynekologini kehoitti minua lopettamaan ja olen tähän päätökseen tyytyväinen. Eli maksoivat pillerit miten vähän hyvänsä tai saakoon joku niillä jo ihonsa hyvään kuntoon, niin kaikille ne vain eivät sovi.
- olla rehellinen
voisin sanoa kirjoitti:
että e-pillereitä en mielellään enää söisi koskaan. Olen kokeillut kuuden vuoden aikana viittä eri pillerimerkkiä, niiden yhdenkään sopimatta minulle. Gynekologini kehoitti minua lopettamaan ja olen tähän päätökseen tyytyväinen. Eli maksoivat pillerit miten vähän hyvänsä tai saakoon joku niillä jo ihonsa hyvään kuntoon, niin kaikille ne vain eivät sovi.
koska loppujen lopuksi lääkäri on vastuussa ja ei kannata sen takia huijailla. Tai no jos huijaat että syöt pillereitä ja sattuisikin käymään lipsahdus ja tulisit paksuksi, niin abortti olisi edessä, koska roaccutan aiheuttaa niitä vakavia sikiövaurioita. oletko ajatellut kierukkaa ottaa, koska lääketieteellisistä syistä sen saa myös nainen, joka ei ole synnyttänyt.
Mutta kaikista yksinkertaisinta on kun teet vain lääkärille selväksi että ehkäisyn tarvetta ei ole ja piste. :) - että,
olla rehellinen kirjoitti:
koska loppujen lopuksi lääkäri on vastuussa ja ei kannata sen takia huijailla. Tai no jos huijaat että syöt pillereitä ja sattuisikin käymään lipsahdus ja tulisit paksuksi, niin abortti olisi edessä, koska roaccutan aiheuttaa niitä vakavia sikiövaurioita. oletko ajatellut kierukkaa ottaa, koska lääketieteellisistä syistä sen saa myös nainen, joka ei ole synnyttänyt.
Mutta kaikista yksinkertaisinta on kun teet vain lääkärille selväksi että ehkäisyn tarvetta ei ole ja piste. :)jos olet tosiaan 6 vuotta pillereitä kokeillut, niin luulisi jo ikääkin olevan sen verta, että et tällaisia täällä kyselisi. Mun kaverilla oli niin yksinkertanen syy olla syömättä pilsuja, ku se ei uskaltanu mennä gynelle. Taitaa olla joku nuori neiti kyseessä jolla on sama ongelma.
Eihän ne pilsut kaikille sovi, mutta silloin on muita ehkäisykeinoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 493747
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h603709Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062841Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv522579Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211679Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151639- 321503
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061317- 1801261