aloitan opinnot yliopistossa, ja opintotukihakemuksessa kysytään suoritettavaa tutkintoa. siihen kai laitan "luonnontieteiden kandidaatti ja filosofian maisteri", kuten hyväksymisilmoituksessa lukee, vai..?
tuleeko siinä tapauksessa kohtaan "opiskeluoikeus on hyväksymiskirjeen mukaan:" rasti kohdalle "alempaan ja ylempään korkeakoulututkintoon"? vaiko kenties kohdalle "pelkästään alempaan korkeakoulututkintoon"? vaiko kenties vielä johonkin eri kohtaan..?
kun tuo opiskelutodistus vähän hämää kun siinä lukee vain että tutkinto on luonnontieteiden kandidaatti ja kattavuus on alempi korkeakoulututkinto..niin että nyt olen jo ihan sekasi että mitähän mun pitäs siihen hakemukseen merkitäkään.
ja sellanen kysymys vielä, että kun hakemukseen pyydetään lisäämään liitteeksi hyväksymistodistus, jos ei palauta esitäytettyä lomaketta, vaan täyttää uuden (tosin koskeeko hyväksymistodistuksen lähettäminen yliopisto-opiskelijoita?), niin mikä se hyväksymistodistus sitten on? onko se sama asia kuin opiskelutodistus?
kiitos, jos joku osaa vastata :)
suoritettava tutkinto ja opiskeluoikeus?
yliopisto-opiskelija
0
3113
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek195293Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5682693Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.202493Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1512250- 242137
- 821664
- 1461545
- 1281297
- 128966
- 86914