hankalaa tämä elämä. eilen illalla päätin et varaan heti aamulla lääkärille ajan ku oon kyllästyny tähän ruuan kans pelleilyyn... oikeesti oon!
no se terveyden hoitaja siel puhelimessa tinkas multa et minkä takia mun pitää lääkäriin päästä. sanoin sille et haluun kertoo sit lääkärille. se vaan tinkas ja tinkas.. utelias perseenreikä!
eikä antanu mulle lääkäri aikaa! arvatkaa kiinnostaako enää hakee mitää apua?!?!?!
hoitoon pitäis päästä sillon ku sinne haluaa!!
pakko kuitenki huomenna koittaa saada se aika ku en oikeesti jaksa enää tätä paskaa. koko elämä on vaan yhtä vitun syömishäiriöö!
tietty mä sit aloin ahmiin ku olin vaihteeks yksin kotona.. yritin oksentaa mut ei oikeesti jaksanu..itkin vaan sitä et miten tässä näin kävi. ku en mä oo tämmöstä tautia halunnu. oon oikeesti aina yksin kotona ja silloin se ahmimiskotaus just tulee... kertokaa miten mä pääsen tästä eteenpäin...?
V***U
5
528
Vastaukset
- soittaa...
uudestaan ja varata sinne lääkärille aika. Tietyst pitää kertoa etukäteen, minkä takia haluut lääkäriin, et ne tietää ees miks oot tulossa. Eiköhän se paraneminenkin siitä pikkuhiljaa ala, jos saat hyvää hoitoa! :)
- aloittaja
soitin uuestaan sinne lääkäriin tänään. ei meinannu silti antaa aikaa mulle vaikka kerroin syyn. soittoaikaa tyrkytti... vissiin ne kuvittelee tähän bulimiaan paljo auttaa soittelut.. tai et voi jonku pari viikkoo ootella.. ei sit parin viikon päästä välttämättä tunnu siltä et haluu/tarvii apua.
mä en oikeen kestäny sitä tilannetta ja huusin ja märisin siinä puhelimessa. aikoi soittaa se täti kohta takas....saapa nähä pääseekö oulun kokosessa kaupungissa ees hoitoon..?!?!?! - , että
aloittaja kirjoitti:
soitin uuestaan sinne lääkäriin tänään. ei meinannu silti antaa aikaa mulle vaikka kerroin syyn. soittoaikaa tyrkytti... vissiin ne kuvittelee tähän bulimiaan paljo auttaa soittelut.. tai et voi jonku pari viikkoo ootella.. ei sit parin viikon päästä välttämättä tunnu siltä et haluu/tarvii apua.
mä en oikeen kestäny sitä tilannetta ja huusin ja märisin siinä puhelimessa. aikoi soittaa se täti kohta takas....saapa nähä pääseekö oulun kokosessa kaupungissa ees hoitoon..?!?!?!ainakin yrität hakea apua! Voimia sulle! Toivottavasti pääset pian hoitoon ja paranemisen alkuun.
- yritän minäkin
toivottavasti tällä kertaa onnistuisi........ =)
- aloittaja
kävin sit tänään siel lekuris..antoi mulle lääkkeitä ja sanoi mist vois saaha keskusteluapua.. kriisikeskukses vois kuulemma käydä.. mut mielenterveystoimistoon ei pääse jos ei oo suicidi-ajatuksia ja mulla ei oo!!!
toivottavasti noista lääkkeistä ois jotain hyötyä. viimeks ku hain lääkkeet tähän ni ne vaan pahensi, mut nuo on nyt eri lääkkeitä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 493747
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h603709Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062841Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv522579Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211679Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151639- 321503
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061317- 1801261