tätä luopumisprosessia. Ei ollut se mies tarkoitettu minulle. Kovasti olisin tykännyt ja hän tuntui niin oikealta. Mutta miksi hän olisi minua halunnut loukata, jos olisi välittänyt. Miksi hän antaisi minun mennä, jos hänelläkin olisi ollut tunteita. Nyt on mennyt jo kaksi vuotta. Enää on jäljellä tyhjyys, tunteet alkaa patoutua ja lokeroitua. Ainoa asia jäi kaihertamaan mieltä. Ystävyys, olisiko se ollut mahdollista... Ei ilmeisesti, parempi kai näin. Siten sen ymmärsin...
Minä taidan
9
1089
Vastaukset
- hyvää---
sinulle elämääsi. :) Olet aina sydämessäni mutta nyt elämäni on käännekohdassa ja annan sen viedä kerrankin mukanaan ;)
ap- mutta sitten tuli vain
kiukkuinen olo, en halua kiittää sua mistään... et ole sen arvoinen. Olet itsekäs.. ja kaikkea muuta.. hyvä että vihdoin luovutat.
- mun elämä jatkui kauan sitt...
ja olen jo niinku ihan itsenäinen, en kaipaa sua mihinkään.
- äsköiset kaksi vastausta mu...
mä en tota alkup viestiä kirjottanu, mua EI ENÄÄ KIINNOSTA.
- ap.
mutta sitten tuli vain kirjoitti:
kiukkuinen olo, en halua kiittää sua mistään... et ole sen arvoinen. Olet itsekäs.. ja kaikkea muuta.. hyvä että vihdoin luovutat.
huvituin vastauksellesi. Älä huoli, et ole se kelle tämä oli suunnattu. Mä olin se joka roikuin, enkä tajunnut, et toinen ei halua sen enempää. Enkä ole sen arvoinen.. hmm, minäpä kiitän häntä. Pitkään olen ajatellut vaan häntä. Mutta miksi kiduttaisin vielä itseäni, jos hän on mennyt. Vai pitäiskö mun vaan olla ja toivoa, että on vielä toivoa, vaikka toivo meni jo kauan sitten :) En vaan halunnut uskoa sitä.
Älä pelkää, olen itsekäs enkä häiritse sua enää! - jos haluat tietää
mutta sitten tuli vain kirjoitti:
niin lue oma vastauksesi uudestaan järjen kans, jos sulla sitä on.
- aina "voittaa" ja...
jos haluat tietää kirjoitti:
niin lue oma vastauksesi uudestaan järjen kans, jos sulla sitä on.
toista.. antasit kerrankin toiselle periksi, mutta ei.
- tuollaisiiin
miehiin, tuollaisia kasvaa joka puun oksalla ja osa mätänee jo sinne, katsele ympärillesi sieltä löytyy varmaan tervejärkisempiä yksilöitä jotka osaa puhua ja rakastaa ilman että tarvii miettiä tuollaisia asioita, tälläisia tunne vammaisia riittää, tsemppiä sulle.
- ap.
kannustuksesta. Ehkä niin on viisainta tehdä. :) Haluan kokea sen, ettei tarvitse hetkeäkään epäillä miehen kiinnostusta...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 915896
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804762Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv933001Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262780Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska252036Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191486Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351047Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851018Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125940- 48754