Loppui kerralla asiakkuus Korpelan Voiman kanssa ja vaihdoimme Kokkolan Energiaan; säästöäkin tulee parisen kymppiä vuositasolla.
Korpelalla saimme Euroopan huonointa asiakaspalvelua; viimeisin sähkölasku oli joutunut postissa hukkateille ja meille alkoi tulla suoraan muistutuslaskuja. En suostunut maksamaan karhuja, koska vika ei ollut meissä. Viisasteleva konttoripirkko sanoi, ettei vika heidänkään ole ja eiväthän he voi joka kerta soittaa 13 000 asiakkaalleen, että ovatko alkuperäiset laskut tulleet varmasti perille? Ja että minun tulisi ottaa yhteys postiin ja alkaa sieltä kysellä laskun perään. Ja että heidän ohjelmillaan ei yksinkertaisesti voi poistaa maksumuistutuksia. Ohhoh?! Olisiko aika vaihtaa noin kivikautinen ohjelma uudempaan?
Kuinka kaunis ele olisi sähköyhtiöltä ollut poistaa 5 euron muistutus ja euron korko reskontrastaan ja asiakkuus olisi jatkunut?
Nyt on yksi kyrpiintynyt asiakas vaihtanut Kokkolan Energiaan ja kehottaa muitakin tekemään samoin; vaikka sitten sen 23 euron säästön vuoksi=)
Korpela vs Klan Energia
1
573
Vastaukset
- ihmettelevä, myös asiakasne...
Ihmettelen, että miksi et ottanut yhteyttä ko. yhtiöön aikaisemmin ennenkuin sait muistutuslaskun? Oletan, että olit kuitenkin tietoinen, että lasku tulee sinulle säännöllisin väliajoin ja hyvissä ajoin ennen eräpäivää? Käytäntö yhtiön kohdalta on ihan aiheellista (sama pätee myös minun työpaikallani) ja asiakkaat kyllä ymmärtävät, että Posti on (erityisesti kesäaikana) voinut kuljettaa kirjeet väärään osoitteeseen. Ja kehoitusmaksu korko ovat ihan lakiinperustuvia eikä asiakaspalvelijoilla ole mahdollisuutta tai lupaa poistaa ko. maksuja.
Itse en niin hyvin tunne ko. yhtiötä, mutta olen kuullut muilta vain positiivista palautetta heidän palveluistaan. Joten toivottavasti jatkossa muistat vilkaista vaikka ensin peiliin ennenkuin alat lähettää vastaavanlaisia palautteita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1031665
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1271442En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k841274- 621163
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101038Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.111999Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall213806Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57773- 122743
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20708