Saako Mauritiukselta majoituksen otettua helposti vasta paikan päällä, kuten esim. Aasiassa onnistuu ihan hyvin? Olisi kiva nähdä paikan päällä majoitus ja ranta ja vasta sitten tehdä päätös.
Meillä on jo lennot varattuna helmikuuksi ja majoitusta ollaan katseltu netistä, mutta ei ole oikein mieleistä vielä löytynyt meidän budjetilla eli emme ole menossa all inclusiveen *****-hotelliin, vaan joku apartementos tmv. olis meidän juttu.
Majoitus paikan päältä
6
2246
Vastaukset
- Safariukko
Epäilenpä, että kaikki Mauritiuksen majapaikat on jo myyty. Mauritius on erittäin suosittu lomakohde etelä-afrikkalaisten keskuudessa. Vaikka heidän varsinainen lomakautensa on joulukuusta tammikuun loppuun niin kyllä heitä riittää vielä helmikuullekin, etenkin juuri näihin apartementoksiin. Saari on myös erittäin suosittu ranskalaisten keskuudessa. Majoituksen valintaa ei myöskään helpota se tosi seikka, että Mauritiuksen hintataso on hämmästyttävän korkea.
Mitä tulee Mauritiuksen rantoihin niin hyviä rantoja on loppujen lopuksi aika vähän. Parhaat rannat löytyvät saaren etelä- ja länsipuolelta. Saaren pohjoisosa muistuttaa tänä päivänä kaikissa muodoissaan lähinnä Kanarian saaria...- majoituksia
löytyy paikankin päältä, turistihotellit voivat olla täysiä, mutta muuta majoitusta löytyy, itse olen menossa tammi-helikuun vihteessa ja majoitus bungaloviin grand baiessa, hinta pyörii n 30-35e paikkeilla päivä, tosin minula on paikallinen tuttu, joka järkkää kaikki asiat valmiiksi, mutta jos haluat apua, niin laita meiliosoite, mihin voin kirjoittaa
- edelleen
majoituksia kirjoitti:
löytyy paikankin päältä, turistihotellit voivat olla täysiä, mutta muuta majoitusta löytyy, itse olen menossa tammi-helikuun vihteessa ja majoitus bungaloviin grand baiessa, hinta pyörii n 30-35e paikkeilla päivä, tosin minula on paikallinen tuttu, joka järkkää kaikki asiat valmiiksi, mutta jos haluat apua, niin laita meiliosoite, mihin voin kirjoittaa
Hei! Ollaan tosiaan ajateltu jotain apartementosta/ bungalowia Grand Baiesta rannan läheisyydestä. Ja kyseessä kaksi pariskuntaa. Tällainen osoite löytyy [email protected].
- heidi**
majoituksia kirjoitti:
Me ollaan poikaystävän kanssa lähdössä tammikuun alussa. Majoitusta ei olla vielä etsitty sen kummemmin, olisikin kiva tietää miten löytyy paikanpäältä. Vaatimattomampi majoitus olisi meidän mieleen. Jos osaat jotain infoa laittaa, mihin voisi ottaa yhteyttä, niin iso kiitos. Onko totta, että maahan ei pääse, ellei ole majoituspaikkaa valmiiksi tiedossa?
- @lvariins@
Hanki lonely planet kirja niin sieltä löytyy majoitusta joka lähtöön..Olin kuukauden ja iso apu oli kirjasta
- Mauri(tius)
Mauritiuksen lainsäädännön mukaan sinne matkustavalla turistilla pitää olla ennakkoon tiedossa majoituspaikka. Eli käytännössä et voi ottaa vain lentoja kohteeseen ja varata paikanpäällä majoitusta.
Majoitusvaihtoehtojahan sitten löytyy kyllä todella edullisestakin päästä. Halvimmat hostelli/hotelli vaihtoehdot alkaen n. 15e/yö. Toki sieltä niitä kalliitakin löytyy, mutta se ei pidä paikkansa että pelkästään isolla rahalla tuolla pärjää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606004- 1003101
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.242386- 212048
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3451741Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911737Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791656- 261582
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691511Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231374