ei järkeä, muttei kohta tunteitakaan :).
palelee
9
1030
Vastaukset
- nyt on
Mitä sulle on tapahtunut? Älä vaan ny ala jäätymään kenenkään takia, ei se kannata.
Onko joku tieten tahtoen saattanut sinut tuohon tilaan?- ...
Ei kukaan tieten tahtoen ilkeyttään. Hetken palelee ja sitten ei enää.
- helteillä
jos palelee...:)
- ...
Eiköhän tuo aurinko kohta lämmitä taas sisuskalutki..
- on lämmin
en usko enää siihen, että vastaat jos soitan.
- ...
Vastaan aina puhelimeen.
- Ulkopuolinen ääni
... kirjoitti:
Vastaan aina puhelimeen.
palelemalla, huomasin tässä muutama viikko sitten.
Ikävästäkin voi palella, ja pettymyksestä. - ***
Ulkopuolinen ääni kirjoitti:
palelemalla, huomasin tässä muutama viikko sitten.
Ikävästäkin voi palella, ja pettymyksestä.ole muuten palellut, mutta ikävääni olen nyyhkytellyt. On se niin kummallista, että tuntee niin pohjatonta kaipuuta jotain ihmistä kohtaan ja pettyy, kun ei saa rakastamaansa ihmistä. Mutta sellaista se elämä on. Mikään ei ole tuskallisempaa kuin yksipuolinen rakkaus.
- ...
*** kirjoitti:
ole muuten palellut, mutta ikävääni olen nyyhkytellyt. On se niin kummallista, että tuntee niin pohjatonta kaipuuta jotain ihmistä kohtaan ja pettyy, kun ei saa rakastamaansa ihmistä. Mutta sellaista se elämä on. Mikään ei ole tuskallisempaa kuin yksipuolinen rakkaus.
Mun kohalla ei tässätapauksessa oikeestaan voi siis rakkaudesta puhua.. tavallaan. Lähinnä tottumus/tapa.. En minä tiedä. Mutta totta on, että yksipuolinen rakkaus on kamalaa, on sekin joskus tullut koettua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3336297Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483776- 81933
- 52860
- 41800
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8793- 67769
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,130743- 49738
Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14661