Moi! Olen 29 vuotias nainen. Minulla on kilpirauhasen vajaatoiminta, todettu ku olin neljä vee. Haluaisin tulla raskaaksi, lääkäri sanoi, että ei toivoa ilman jotain hormonikuuria, koska koetin olla reilun puoli vuotta ilman e-pillereitä, mutta menkat jäi kokonaan pois ja mun piti syödä kolme kertaa hormoneja, jotta menkat lähtis käyntiin. Meni hermo ku naama repes näpyille, eikä mitenkään lievästi vaan oli kuin "varpusen rupinen perse"(no en tiiä onko niillä, tuli vaa mieleen mokoma sanonta). Alotin siis uudestaan eepparit, oon aina joutunu syömään dianenovaa. Ei ihoon apua, joten alotin roan. Söin sitä puol vuotta. Kesäkuussa kuuri loppui. Nyt lopetin uudestaan nuo e-pillerit ja mietin et pitäskö mun heti suoraan hakea nuo hormonit vai odotella ja katsoa miten käy. Haluasin kuulla teidän muiden kilpparilaisten kokemuksia. Oliko vaikea tulla raskaaksi? Onko muilla melkeen samaa kokemusta mun kans ihon puitteissa? Onko silti naama taas räjähtäny? Ollaan lähdössä thaimaaseen lomalle marras-joulukuussa ja mietin sitä lentohommaaki, että jos oikeesti kävis oikein hyvä MÄIHÄ ja tuliski jo raskaaks ni miten toi lentohomma sitte? Tiiän et mun pitää mennä jutteleen lekurilleki, mut ois kivaa kuulla muiden kokemuksia. Kiitos.
Hitto mikä
miettiminen... Help!
0
280
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h572960Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062741- 332459
Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv382451Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501938Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151559- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061257- 1771213
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731060