Voiko näin nopeasti näkyä plussa???

-H-

Apua auttakaa!!!

Harrastin tuossa tänä perjantaina "keskeytettyä yhdyntää" ja hieman uteliaisuudestani tein äsken raskaustestin... ja siinä näkyy nyt haamuviiva!!! siis toinen viiva selkeä ja toinen haalea... mutta onko mahdollista että raskaustestissä näkyisi positiivinen kolmen päivän jälkeen...siis jos olisin raskaana???

13

10335

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tellu80

olet raskautunut aiemmin.

• on aika hyvä saavutus

jos plussa näkyy. Yleensä näkyy vasta noin 14 päivää ovulaation jälkeen. Eli tuo on kyllä täysi mahdottomuus, mutta oletko ollut jonkun toisen kanssa / oletteko olleet aiemminkin yhdynnässä (ja voihan kortsu olla mennyt rikki). Kyllä tuo on varmasti edellisestä kerrasta pari-kolme viikkoo sitten?!?

• -H-

No joo edellisestä kerrasta on noin kuukaus... ja sillon oli viel pillerit käytössä ja menkat tuli normaalisti...

nyt olisi pitänyt käyttää kortsua...mutta tais unohtua...

ja tein vaan ihan huvin vuoksi testin...ja sit siinä näkyikin haalea viiva... en oikein pysty itsekkään uskomaan..

• sama taas
        -H- kirjoitti:

No joo edellisestä kerrasta on noin kuukaus... ja sillon oli viel pillerit käytössä ja menkat tuli normaalisti...

nyt olisi pitänyt käyttää kortsua...mutta tais unohtua...

ja tein vaan ihan huvin vuoksi testin...ja sit siinä näkyikin haalea viiva... en oikein pysty itsekkään uskomaan..

kun miettii, että alkiolla menee jo kuusi päivää hedelmöittymisen jälkeen kiinnittymiseen, ja sen jälkeen keho vasta alkaa erittää hCG-hormonia (ja sen lisäksi hyvin hitaasti alussa), niin kolme päivää yhdynnästä lapsi olisi luonnonoikku. Jos sulla on plussa niin se on takuuvarmasti siitä edellisestä kerrasta, ovulaatio ei osu aina siten miltä näyttää ja kuukautiset voi tulla joskus miten sattuu. Ja vielä kuukaudenkin jäkeen testi voi näyttää vielä haamua, jos hormonin kehitys on lähtenyt hitaasti alulle!

• -H-
        sama taas kirjoitti:

kun miettii, että alkiolla menee jo kuusi päivää hedelmöittymisen jälkeen kiinnittymiseen, ja sen jälkeen keho vasta alkaa erittää hCG-hormonia (ja sen lisäksi hyvin hitaasti alussa), niin kolme päivää yhdynnästä lapsi olisi luonnonoikku. Jos sulla on plussa niin se on takuuvarmasti siitä edellisestä kerrasta, ovulaatio ei osu aina siten miltä näyttää ja kuukautiset voi tulla joskus miten sattuu. Ja vielä kuukaudenkin jäkeen testi voi näyttää vielä haamua, jos hormonin kehitys on lähtenyt hitaasti alulle!

Voihan se olla...

tosin mulla oli outoja pahoinvointeja... ja kävin silloin jo gynelläkin.. ja tekivät silloin jo raskaustestin, mut ei siin mitää näkyny...

ja sitten päätin jättää kokonaan pillerit syömättä ja nyt näyttää haamua... ja seuraavien menkkojen pitäis tulla vasta viikon päästä..

• -H-
        sama taas kirjoitti:

No 3. yritys... antaiskohan se nyt laittaa tämän vietin...

siis joo mulla oli tos kuukaus sitten outoja pahoinvointeja ja kävinkin gynellä... siellä tehtiin testi ja tulos oli negatiivinen...

päätin sitten että jos ne johtuikin pillereistä, ja lopetin ne kokonaan... vaikka lääkäri yritti määrätä minulle vahvempia pillereitä...

ja nyt sitten tulikin tuo haamu positiivinen...
        valaisin jo mahdollista isukkia asiasta...

• yks juttu unohtui
        -H- kirjoitti:

No 3. yritys... antaiskohan se nyt laittaa tämän vietin...

siis joo mulla oli tos kuukaus sitten outoja pahoinvointeja ja kävinkin gynellä... siellä tehtiin testi ja tulos oli negatiivinen...

päätin sitten että jos ne johtuikin pillereistä, ja lopetin ne kokonaan... vaikka lääkäri yritti määrätä minulle vahvempia pillereitä...

ja nyt sitten tulikin tuo haamu positiivinen...
        valaisin jo mahdollista isukkia asiasta...

tässä tohinassa. Eli onnittelut =) Haamu on plussa, mitä sitä miettimään =) Ei kaikilla tosiaankaan näy heti, olen lukenut miljoona tarinaa siitä, että haamut näkyy vasta 1-2 viikkoakin oletettujen kuukautisten alkamisesta. Se selviää sinulle kun menet alkuraskauden ultraan. Varaa aika yksityiselle niin saat varmuuden!

• jouluodottelija

pillereitä, niin odottelepa ihan rauhassa niitä seuraavia menkkoja tee testi sitten uudelleen, varsinkin jos niitä ei kuulu tai ne ovat mielestäsi norm. poikkeavat (niukemmat, lyhempikestoiset). Sitä ennen sanoisin itsekin, että a) olet jo raskautunut edellisestä kierrosta ja menkat oli ns. valemenkat tai b) kropassasi on joku muu hormonihärö.

• -H-

Jeps...

voihan se olla että noiden pillereiden jättäminen pois on aiheuttanut jotain häikkää... täytyy yrittää malttaa odottaa ainakin viikko ennen seuraavaa testiä (sekavin ja hieman pelokkain tunnelmin), jos laskee normaalin pillereiden kierron mukaan...koska normaalista kierrostahan minulla ei ole vielä mitään tietoa...

ja nuo menkat oli kyl normaalit muuten mut pari päivää lyhyemmät...

• taas...
        -H- kirjoitti:

Jeps...

voihan se olla että noiden pillereiden jättäminen pois on aiheuttanut jotain häikkää... täytyy yrittää malttaa odottaa ainakin viikko ennen seuraavaa testiä (sekavin ja hieman pelokkain tunnelmin), jos laskee normaalin pillereiden kierron mukaan...koska normaalista kierrostahan minulla ei ole vielä mitään tietoa...

ja nuo menkat oli kyl normaalit muuten mut pari päivää lyhyemmät...

Keho ei tee semmoisia tepposia, että erittäisi raskaushormonia huvikseen tai jonkun sekaannuksen johdosta. Sitä erittyy ainoastaan silloin, kun alkio kiinnittyy kohtuun, ei koskaan muulloin. ALkio voi myös vain hipaista kohtua (kemiallinen raskaus), mutta ei sekään näy kolmen päivän kuluttua yhdynnästä testissä. Silloin hCG-arvo voi nousta hieman, mutta arvot laskee jonkun ajan kuluttua normaalille tasolle. Jos testi on plussaa , edes haamu, niin siihen voit luottaa, testi ei valehtele istukkahormonin suhteen!

• -H-
        taas... kirjoitti:

Keho ei tee semmoisia tepposia, että erittäisi raskaushormonia huvikseen tai jonkun sekaannuksen johdosta. Sitä erittyy ainoastaan silloin, kun alkio kiinnittyy kohtuun, ei koskaan muulloin. ALkio voi myös vain hipaista kohtua (kemiallinen raskaus), mutta ei sekään näy kolmen päivän kuluttua yhdynnästä testissä. Silloin hCG-arvo voi nousta hieman, mutta arvot laskee jonkun ajan kuluttua normaalille tasolle. Jos testi on plussaa , edes haamu, niin siihen voit luottaa, testi ei valehtele istukkahormonin suhteen!

tein tänään uuden testin...Aconin early detection... ja negatiivinen...

plussa testissä tosin virtsa oli aika vahvaa koska olin reenannut just päivällä 2,5 tuntia...ja nestettä en juonut varmaankaan tarpeeksi... tuli vain mieleen voiko tuo antaa virheellisen tuloksen,,,

huomenna vien vielä testin terkkarille...
        saas nähä mikä tulos tuolloin on..
        2-1 johonkin suuntaan???

Että pitääkin hermoilla...kumpa tietäisi mikä on totuus... Taitaa mennä viel toisetkin yö unet...

• -H-
        -H- kirjoitti:

tein tänään uuden testin...Aconin early detection... ja negatiivinen...

plussa testissä tosin virtsa oli aika vahvaa koska olin reenannut just päivällä 2,5 tuntia...ja nestettä en juonut varmaankaan tarpeeksi... tuli vain mieleen voiko tuo antaa virheellisen tuloksen,,,

huomenna vien vielä testin terkkarille...
        saas nähä mikä tulos tuolloin on..
        2-1 johonkin suuntaan???

Että pitääkin hermoilla...kumpa tietäisi mikä on totuus... Taitaa mennä viel toisetkin yö unet...

ja eniten tässä aiheuttaa paniikkia se että olen yksin kotona panikoimassa tämän kanssa... Mies on tällähetkellä yli 600 kilometrin päässä töissä..

Kiitos vaan teille kaikille tukijoille :)

• -H-

No terkkarilla tehty tulos oli negatiivinen... eli ekassa tais olla jotain vikaa että teki toisen viivan siihen (siis haalea, mutta ihan silmin nähtävä joka valossa :) ...kait??

eli negat voitti 2-1 tämän ottelun

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1777
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1588
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      48
      1109
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      44
      1000
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      929
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      856
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      822
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      790
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      778
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe