Hei!
Haluisin kysyä onko muitakin kuin vain minä joka en saanut lastani rinnanpäälle kun se syntyi? :( Oliskohan ollu syy se että lapsi otettiin imukupilla maailmaan ja laitettiin heti lämpökaappiin...??? Oli vaan niin surullista kun odotin hirveästi että saisin vauvan vihdoin ja viimmein syliini mutta en sitten saanutkaan. :(
surullista
9
1863
Vastaukset
- saanut syliin
Meillä tyttö syntyi sektiolla 32 rv.Lasta vain näytettiin minulle ja sanottiin ,että tyttö tuli ja sit vietiin teholle keskoskaappiin ja seuraavana päivänä hengityskoneeseen.Sain lapsen syliin 3 viikon kuluttua.
- .....
en saanut lastani syliin,vietiin hengitysvaikeuksien takia suoraan teholle lämpökaapissa=(
seuraavana päivänä sain vasta..
oli todella harmi koska olin aina odottanut kovasti sitä hetkeä että saan vauvan mahan päälle synnytyksen jälkeen!mutta sainpa maailman ihanimman pojan joka on terve,ei sitä muuta tarvitse=) - sitä
heti saanut syliin täälläkään, n. tunti meni ennenkuin pikkunen tuotiin äiskän viekkuun. Joutui happikaapissa viettämään elämänsä ensi tunnin.
- keskosen äiti
minäkään lapsen synnyttyä edes nähdä pienokaista. Kuulin vain itkun parkaisun. Ainut mitä lapsestani näin oli pienen pieni käsi. Ensimmäisen kerran sain pidellä käsivarsillanikin vasta kahden viikon vanhana. Sait kuitenkin varmaan nauttia siitä, että lapsi pääsi suht pian kanssasi kotiin ja saatte elää normaalia vauvaperheen elämää...
- minä nimittäin
sain lapseni syliin heti syntymän jälkeen, mutta kuolleena. Kyllä hyvää kannattaa odotella.
- Nimetön
hei
pakko kysyä että kuinka voi olla mahdollista että lääkärit antoivat kuolleen lapsen sulle syliin, vai pyysitkö itse että saisitko sen. ajattelin vaan että itse en olisi voinut ajatellakkaan että ottaisin kuolleen lapseni syliin. - annakaan
Nimetön kirjoitti:
hei
pakko kysyä että kuinka voi olla mahdollista että lääkärit antoivat kuolleen lapsen sulle syliin, vai pyysitkö itse että saisitko sen. ajattelin vaan että itse en olisi voinut ajatellakkaan että ottaisin kuolleen lapseni syliin.jos et halua. Mutta siinä tilanteessa ehkä ajattelee ihan toisin kuin sinä nyt. Varmasti moni haluaa hyvästellä lapsensa sillä tavoin, ehkä se helpottaa surutyötä jälkeenpäin. Varmasti henkilökunta on tossa asiassa hyvin hienotunteinen ja siihenkin koulutettu, että mahdollisimman vähän lisää tuskaa aiheutettaisiin perheelle :(
- mä itse halusin
Nimetön kirjoitti:
hei
pakko kysyä että kuinka voi olla mahdollista että lääkärit antoivat kuolleen lapsen sulle syliin, vai pyysitkö itse että saisitko sen. ajattelin vaan että itse en olisi voinut ajatellakkaan että ottaisin kuolleen lapseni syliin.ottaa hänet syliin. Kätilö kysyi sitä multa ennen kuin vauva syntyi. Kun oli jo kuollut päivää ennen synnytystä niin se asia oli jo tiedossa.
Tottakai mä oman lapseni syliini otin. Ei se ole lapsen vika jos hän on kuollut kohtuun. Se oli mulle tärkeää nähdä minkä näköinen vauva mun vauvani oli. Otettiin hänestä kuviakin.
Olimme hänen kanssaan synnytyssalissa pari tuntia ja hyvästelimme hänet kaikessa rauhassa.
Oman mielenterveyden kannalta otin lapseni syliin. Eikä se ole yhtään epänormaalia, vaan hyvinkin suositeltavaa.
- mullakin
Vauva syntyi imukupilla ja vietiin harmaan kalpeana suoraan lastenlääkärin hoiviin, sain hänet kuitenkin syliin vielä synnytyssalissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h562950Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062731Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv382441- 332359
Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501928Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151559- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1051235- 1771203
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731060