Mitä te vl:t pyydätte anteeksi, kun ennen ehtoollista pyydätte toiselta vl:ltä synninpäästöä taikka seuroissa pyydätte anteeksi puhujalta?
Kun minulla on mielikuva, että te ette edes syntiin joudu, juuri siitä syystä kun ette laita korvakoruja ja meikkiä (ette joudu huoruuden syntiin), ette kuuntele maailmallista musiikkia tai katso televisiota (ette joudu himon syntiin).
Eli, mistä teille tulee synnintunto?
Opillinen kysymys
5
574
Vastaukset
- kaarina
... äärettömän hyvä kysymys ja minulla olisi myös vastaus - odottelen!
- Likainen mieli
Ei se mitä tekee, vaan se mitä ajattelee.
Toki voimme pyrkiä nuhteettomaan elämään, mutta yksikään ihminen ei ole synnitön.- uskovaiset
ole uskovaisia siksi, ettei heillä olisi syntiä, vaan siksi, että he uskovat syntinsä anteeksiannetuiksi Jeesuksen lunastustyön kautta.
Mitä paremmin synti ihmiselle kirkstuu synniksi, sen suurempi ilo on anteeksiantamuksesta ja sitä suurempi voima taistella syntiä vastaan.
Jemmima on ihana tässä! Hän selitti hyvin! - on paikka
uskovaiset kirjoitti:
ole uskovaisia siksi, ettei heillä olisi syntiä, vaan siksi, että he uskovat syntinsä anteeksiannetuiksi Jeesuksen lunastustyön kautta.
Mitä paremmin synti ihmiselle kirkstuu synniksi, sen suurempi ilo on anteeksiantamuksesta ja sitä suurempi voima taistella syntiä vastaan.
Jemmima on ihana tässä! Hän selitti hyvin!ja tapahtuma, jossa Hänen verensä ja ruumiinsa konkreettisesti annetaan nautittavaksi SYNTIEN ANTEEKSI SAAMISEKSI. Syntinsä tuntemattomalle epäuskoiselle se on tuomioksi.
Lisäksi se on muistoateria! Jos ehtoolliselle menijä kokee itsensä kelvottomaksi, hän ON kelvollinen ja tarpeeseensa syö ja juo Jeesuksen ruumista!
Se on niin valtava uhri syntisen edestä, että älkää turhentako sitä mihinkään ihmisrituaaleihin! - Lestadiuskin
on paikka kirjoitti:
ja tapahtuma, jossa Hänen verensä ja ruumiinsa konkreettisesti annetaan nautittavaksi SYNTIEN ANTEEKSI SAAMISEKSI. Syntinsä tuntemattomalle epäuskoiselle se on tuomioksi.
Lisäksi se on muistoateria! Jos ehtoolliselle menijä kokee itsensä kelvottomaksi, hän ON kelvollinen ja tarpeeseensa syö ja juo Jeesuksen ruumista!
Se on niin valtava uhri syntisen edestä, että älkää turhentako sitä mihinkään ihmisrituaaleihin!opettivat, että ehtoollinen vaatii aivan uskovaista sydäntä.
Se on eri asia kuin synnittömyys. Se on täydellistä turvautumista siihen, että Jeesus on sovittanut minun syntini.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1091185
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171004- 125906
- 94761
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten286713Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504