Vaaka nainen ja kaksosmies

Toimva suhde

Onko kellään kokemusta vaa an ja kaksosen suhteesta? Sopivatko toisilleen ;)

9

6429

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asia kuin

vaikkapa seurustelu jossa oikein livenä ja paikan päällä selviää ,miten ihmisluonteet synkkaavat...eikä siihen tarvita mitään tällaisia turhuuksia sekaamaan kuin jotkin horoskooppimerkit- ei millään pahalla,mutta luulisi tämän nyt jo olevan selvää pässinlihaa itse kullekin.
      Lycka till - tills vidare.

• hoijaa...

Mahdoitko huomata, että tämä Keskustelualue on kokonaan Horoskoopeista ja Astrologiasta. Siksi täällä keskustellaan horoskoopeista ja esim. niiden yhteensopivuudesta. (Pitää vääntää rautalangasta.)

Jos sinua ei astrologia kiinnosta, niin ehkäpä Sinua varten on muitakin Keskustelualueita.

T: Luonteeltaan vahvasti Kaksosmainen x)

• mitä parhaiten

Tähtitaivaan merkeistä tämä yhdistelmä on paras
      mahdollinen.

• Kaksosnainen

Suhde todella toimii.. onnellisia jo monta vuotta. Yhteisymmärrystä ja sielujen sympatia..

• vaakanainen ja kaksosmies

Me ollaan oltu kohta kolme vuotta yhessä ja se joku vetää meit toisiimme kiinni. riitoja toki on ollu mut kaikest ollaa selvitty..aina palataa toistemme kainaloon ja lopputulos on ihana! omaa kultaa rakastetaa :)

• Toimiva suhde

Kiitos teille ihanat ihmiset palautteestanne. Kaikki palaute on aina tervetullutta. Itse en ihan täysin usko horoskooppeihin, mutta kyllä niistä kuitenkin voi löytää jotain yhtäläisyyksiä tietyn merkin omaavaan hlöön.
      Olen tavannut vast ikään ihan kivan oloisen/ näköisen kaksosmiehen ja tuntuu pitkästä aikaa aika kivalle. Paljon tuntuu meillä olevan yhteisiä mielenkiinnon kohteita. Ja mikä vielä plussaa ;) hänen ulkoinen olemus on just miun maun mukaan.Täytyy vain toivoa, että muutenkin juttu luistaisi ja kaikki menisi hyvin.
      Nyt vain peukut pystyyn ja onnea matkaan ;D

• Vaakanainen -74

että olisi tähtikartan paras yhdistelmä :)
      Itse en vain ole koskaan päässyt kokeilemaan yhteiseloa Kaksosen kanssa.

Mutta onpa minulla nyt Leijona ja meistä taas olen lukenut tällaisen "On ihme, jos heistä ei tule paria" :) Ja hyvinhän meillä menee, kun vain välillä opetan Leijonalleni tunteellisuutta :)))

• n55

täälläpä kirjoittelee vaakanainen jolla on kaksosmies...vaikea suhde mutta sovinnot sitäkin herkullisimpia ;) kaksosella on 2 puolta, hellä ja se ilkeä joka aika ajoin nostaa päätään tai voisiko sanoa kääntää puolensa.muuten mukava huumorintajuinen mies.

• vaakanainen

onpas ihana kuulla näin positiivista tästä yhdistelmästä!!
      itse olen siis vaaka ja mieheni kaksonen. nyt ollaan puolitoista vuotta seurusteltu(ja asuttu yhdessä n.reilu vuosi)ja tunne on erittäin vahva.mutta myös molemmat ovat melkoisen äkkipikaisia persoonia niin välillä myrskyää.mutta kuitenkin erittäin vahva tunne tulevaisuudesta :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaipaamasi miehen nimi?

Ja maakunta tai kaupunki?
      Ikävä
      21
      3650
    2. Olit ihan

Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu
      Ikävä
      30
      3413
    3. Miksiköhän vasemmistossa on niin paljon ns. tapatyöttömiä ja muita köyhiä?

Tokihan Minja Koskela oli sitä mieltä, että ei terveenkään ihmisen ole pakko tehdä töitä, sitä neuvoa moni vassu noudatt
      Maailman menoa
      51
      3383
    4. Oletko keskustellut kaivatustasi muiden

Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka
      Ikävä
      52
      3066
    5. Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?

"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu
      Maailman menoa
      122
      2859
    6. Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue

se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod
      Maailman menoa
      21
      2608
    7. Suomen veroaste 5 %-yks liian matala

Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.
      Maailman menoa
      114
      2332
    8. MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa

TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,
      Suomalaiset julkkikset
      14
      2145
    9. Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle

Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S
      Maailman menoa
      28
      1737
    10. IL- KELA:n pääjohtaja, lääke- ja oikeustieteen tohtori Lasse Lehtonen sekavassa tilassa Brysselissä!

"Iltalehden tietojen mukaan Lehtosen käytös Brysselin lentokentällä on herättänyt huomiota, ja hänen olemuksensa on tulk
      Maailman menoa
      135
      1379
    Aihe