hei!
Olisiko kenelläkään tietoa, miten pääsee eroon siitä, kun uusi tietokoneeni HP, kannettava, Vista-järjestelmällä, koko ajan pyytää rekisteröitymään Hp;n käyttäjäksi. Olen jo siihen rekisteröitynyt ja silti aina vähä väliä tulee uusi ilmoitus, vaihtoehdot:rekisteröidy, muistuta myöhemmin ja älä ilmoita enää.. rekisteröidyin sitten jo toistamiseen, kun ajattelin, että eka rekisteröintini ei mennyt perille, mutta mitä vielä, vartin välein tulee ilmoitus, että pitäisi rekisteröityä. Nyt aina laitan rastin kohtaan: älä mustuta enää ja silti sama ilmoitus tulee koko ajan, miten tällaisesta häiriötekijästä voi päästä eroon? Haittaa minua ja jos ilmoitus on tullut, kun kone on ollut vähän aikaa käyttämättä, voi jumiuttaa koneen, ei anna laittaa edes sitä, että älä ilmoita enää rastia. Miten voisin poistaa tämän ilmoituksen lopullisti? Onko joku viisas joka tietäisi?
Hp:n rekisteröinti
Minnaelina
2
1122
Vastaukset
- onnistui
moi..
Poista kansio SDP vikasietotilassa kun sitä ei muute pysty niin ongelma poistuu... - jeesaaja
En tiedä noista "sdp" tiedostoista, mutta löysin googlen avulla ohjeen joka auttoi.
Vistan Start-menusta etsi "task scheduler" ja avaa se.
Siellä saa poistettua HP-rekisteröinti tehtävän poistamalla se (delete - oikea sarake).
Oma Vista on eng-kielinen, joten suomenkielisessä tuo task-scheduler voipi olla jotain muuta..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1165010Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293623No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452450- 501568
- 411540
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241454- 141272
- 271168
- 161152
- 1651099