niin neuvokaa kummin mun kanatais tehä? tai kummin laihtuisi enemmän . . . eli
: että syön vain 2 kertaa viikossa eli es ma ja pe mut sillon kun syön niin syön iha normaalisti kaikkee jätskii pulllaa sipsii karkkii yms ja sit oon koko viikon syömät mitään ja sit taas pe toi samam homma? vai
: et syön joka päivä 700-800 kaloria ja sit kerran tai kaks kuussa saan ahmimis kohtauksen et syön tavalisesti ja myös kaikkee paskaa niinku!? AUTTAKAA KUMPI ON TEIDÄN MIELESTÄ PAREMPI? TAI KUMPI ON TEHOKKAAMPAA ELI KUMASTA LAIHTUIS ENEMMÄN!? oon tosi kiitollinen jos joku tietää ja kertoo :)
onko järkeä?
2
524
Vastaukset
- 3kirjainta
Ei kumpikaan. Syö joka päivä ainakin se 500 grammaa vihanneksia/hedelmiä päivässä. Sitten sen lisäksi tasapainoisesti lihaa. Kerran tai kahdesti viikossa kalaa. Sopivasti vilja-tuotteita, itseasiassa niitä saa syödä reippaastikkin, terveellisiä ovat. Ruokaile 3-4 tunnin välein, niin ruokailu pysyy säännöllisenä.
No hei kamoon, tää on ANOREKSIA-palsta. Miks vitussa ihmiset ei älyy ettei tänne tulla puhumaan laihduttamisesta. Paino laihdutus-palstalle.- ....
Osu silmiin toi teksti että "syön normaalisti kaikkee pullaa,karkkia,jätkskii"?! missä tossa on se "normaali" syöminen? kaikkihan pelkkää roskaa..No valitset sen vaihtoehdon minkä itse tunnet parhaaksi sulle. Itse ottaisin ekan, tosin söisin niitä kahtena päivänä ihan sitä kunnon ruokaa ja jättäisin karkit ym, pois.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996084
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804792Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv983055Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p282863Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262125Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191516Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351067Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚126981- 48774