siinä se jo tulikin,että millä viikoilla teillä muilla on alkanut vatta vähän näkymään?Olen viikolla 13 3.Ja ei kyllä oikein vielä ole vattaa.Välillä tulee sellainen tunne että odotanko sittenkään.
koska alkaa näkyä
4
815
Vastaukset
- yksilöllistä
joillakin näkyy just j ajust siinä rv 30 paikkeella ja joillakin näkyy joskus rv 13 paikkeella.riippuu monesta jutuista.ite olen ylipainoinen ja tämä raskaus näkyi jo rv 14,koska minulla on sikiö tosi edessä.Normaalipainoinen kaverini ei koskaan näyttänyt siltä että oli raskaana,ei edes rv 40.
- kaks lasta
ja musta on huomattu aina et odotan kun viikkoja ollu 20-22 =)) kyllä se masu sieltä näkymään tulee, monilla tutuillani on ollu myös siinä viiden kuukauden paikkeilla...=)
- äippä:)
mulla on jo viikkoja 16 2 ja ei vielä näy missään... Ihmettelin sitä itsekkin että milloinkas se alkaisi näkymään mutta ei ainekaan vielä ole alkanut. Olen 170/60 eikä masu näytä kasvavan :D Mutt onhan tässä vielä aikaa :D
- mie vain''
ja masu pullotta jo aika lailla. Toiset sanoo että on turvotusta mutta ei tämä laskeennu yhtään yön aikana niinkuin monilla. Peittelenkin mahaa ettei kaikki huomaisi, sitten ei haittaa kun np-ultrassa olen käynyt ja varmaan kaikille onnellisena kailotankin kun on tämä niin pitkä projekti ollut. äitini sanoi että musta tulee tosi iso, näyttää masu kuulemma samalta kun hänellä itsellään ja on kyllä ollut iso rantapallo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16212387
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1525436Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454640Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1393659Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska392758Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191926Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1071656Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3641617Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1021516Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1361461