Mikä on tyhmin saamasi synttäri- tai joululahja? Mille ei ol käyttöä ollut tai sitten on muuten vaan täysi romu.
Tyhmin lahjasi?
7
1298
Vastaukset
- Henna^
Voiko mitään lahjaa kutsua tyhmäksi?
Jokainen lahja on arvoisensa, vaikka olisi turha. Pitäisi olla iloinen, että saa edes lahjoja, eikä ruveta vielä kitisemään, että nyyh, sain paskan lahjan.
Lahjoista on tullut niin kaupallista, että tuntuu, ettei kukaan enää arvosta antamisen ja saamisen iloa, vain lahjalla tai sen hinnalla on arvoa. Voisit vaik sinä gallupin tekijä siellä miettiä pienessä päässäsi, että mitä ystäväsi yms. ovat tehneet sen eteen että olet saanut "tyhmimmät" lahjasi. :@
Älä ota ittees, mut näin se vaan menee. - henna**
Voiko mitään lahjaa kutsua tyhmäksi?
Jokainen lahja on arvoisensa, vaikka olisi turha. Pitäisi olla iloinen, että saa edes lahjoja, eikä ruveta vielä kitisemään, että nyyh, sain paskan lahjan.
Lahjoista on tullut niin kaupallista, että tuntuu, ettei kukaan enää arvosta antamisen ja saamisen iloa, vain lahjalla tai sen hinnalla on arvoa. Voisit vaik sinä gallupin tekijä siellä miettiä pienessä päässäsi, että mitä ystäväsi yms. ovat tehneet sen eteen että olet saanut "tyhmimmät" lahjasi. :@
Älä ota ittees, mut näin se vaan menee. :P - kaks kertaa
ku tää sekoili, et luulis menevän viesti perille :D
- asasasaasdad
tyhmin lahja ollu varmaa semmonen vitun avaimenperä jonka täti toi jstain vitun lapista
- <Random>
No meillä on kavereiden kanssa semmoinen meno ollut jo pitkään päällä, että kun joku täyttää vuosia niin lahjaksi pitää antaa jotain tosissaan turhaa/outoa.
Esim tänä vuonna tuttu sai meiltä mm. omenan, vääntyneitä haarukoita, niiskuneiti-tikkareita, pussin kuivia makarooneja, vessapaperia jne.
Tämmöisiä sisäpiirin temppuja meillä päin. Hyvät naurut me ainakin saadaan. :D - Hanna-Marie
lastenkirja, jonka sain 13 vuotis lahjaksi.
- santiago-.serrano
Mua loukkasi, kun sain synttärilahjaksi reikäisen ja likaisen pehmolelun, kirpparin hintalappu korvasta roikkuen (50 senttiä). Ja ensinnäkin täytin jo 12. Ihanat ystävät....
Mutta kaikkein eniten loukkasi, kun eräs hyvä ystäväni ei edes viitsinyt tulla synttäreilleni, vaikka vain pari kuukautta sitten olimme juhlineet kahdestaan hänen synttäreitään. Ei lähettänyt edes viestiä tai mitään... Mun synttäreistä on jo aikaa, mutta kaverini ei ole kertonut mitään syytä. Se ei ole puhunut mulle, sanonut korkeintaan ohimennen moi. Kaikille muille sen kavereille se puhuu vaikka kuinka, mua se välttelee.... Argh... Nyt alko masentaan....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760