Mikä on tyhmin saamasi synttäri- tai joululahja? Mille ei ol käyttöä ollut tai sitten on muuten vaan täysi romu.
Tyhmin lahjasi?
7
1299
Vastaukset
- Henna^
Voiko mitään lahjaa kutsua tyhmäksi?
Jokainen lahja on arvoisensa, vaikka olisi turha. Pitäisi olla iloinen, että saa edes lahjoja, eikä ruveta vielä kitisemään, että nyyh, sain paskan lahjan.
Lahjoista on tullut niin kaupallista, että tuntuu, ettei kukaan enää arvosta antamisen ja saamisen iloa, vain lahjalla tai sen hinnalla on arvoa. Voisit vaik sinä gallupin tekijä siellä miettiä pienessä päässäsi, että mitä ystäväsi yms. ovat tehneet sen eteen että olet saanut "tyhmimmät" lahjasi. :@
Älä ota ittees, mut näin se vaan menee. - henna**
Voiko mitään lahjaa kutsua tyhmäksi?
Jokainen lahja on arvoisensa, vaikka olisi turha. Pitäisi olla iloinen, että saa edes lahjoja, eikä ruveta vielä kitisemään, että nyyh, sain paskan lahjan.
Lahjoista on tullut niin kaupallista, että tuntuu, ettei kukaan enää arvosta antamisen ja saamisen iloa, vain lahjalla tai sen hinnalla on arvoa. Voisit vaik sinä gallupin tekijä siellä miettiä pienessä päässäsi, että mitä ystäväsi yms. ovat tehneet sen eteen että olet saanut "tyhmimmät" lahjasi. :@
Älä ota ittees, mut näin se vaan menee. :P - kaks kertaa
ku tää sekoili, et luulis menevän viesti perille :D
- asasasaasdad
tyhmin lahja ollu varmaa semmonen vitun avaimenperä jonka täti toi jstain vitun lapista
- <Random>
No meillä on kavereiden kanssa semmoinen meno ollut jo pitkään päällä, että kun joku täyttää vuosia niin lahjaksi pitää antaa jotain tosissaan turhaa/outoa.
Esim tänä vuonna tuttu sai meiltä mm. omenan, vääntyneitä haarukoita, niiskuneiti-tikkareita, pussin kuivia makarooneja, vessapaperia jne.
Tämmöisiä sisäpiirin temppuja meillä päin. Hyvät naurut me ainakin saadaan. :D - Hanna-Marie
lastenkirja, jonka sain 13 vuotis lahjaksi.
- santiago-.serrano
Mua loukkasi, kun sain synttärilahjaksi reikäisen ja likaisen pehmolelun, kirpparin hintalappu korvasta roikkuen (50 senttiä). Ja ensinnäkin täytin jo 12. Ihanat ystävät....
Mutta kaikkein eniten loukkasi, kun eräs hyvä ystäväni ei edes viitsinyt tulla synttäreilleni, vaikka vain pari kuukautta sitten olimme juhlineet kahdestaan hänen synttäreitään. Ei lähettänyt edes viestiä tai mitään... Mun synttäreistä on jo aikaa, mutta kaverini ei ole kertonut mitään syytä. Se ei ole puhunut mulle, sanonut korkeintaan ohimennen moi. Kaikille muille sen kavereille se puhuu vaikka kuinka, mua se välttelee.... Argh... Nyt alko masentaan....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee632112Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."51765Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2331250En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71940Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.58894Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki20842Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?111751Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin38688- 19686
Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun
mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?93679