kannata heittää nyt.Viikko Amaranthiin,kuukausi
kärsimykseen.Eva, ainut kunnon mittari bändille
ja uudelle musalle soundillisesti.Stereoista ja
Anttilasta, ei valittamista.Tupelta Aatami ja Eva
vähän kuin maan alta tulisi.Mono,säröäkin löytyy.
Sointi,loistokkuus,kirkkaus musasta ja laulusta
puuttuu.Potkua kyllä on.Paraneido tai jotain.
Heikoin esitys mielestäni.Ohuet, ponnettomat
säröiset soundit.Anttilan soittimella kuuntelemalla esimerkiksi Evaa ,saa puolet paksumman soundin lauluun,noihin verrattuna.Vielä
stereotasoisena.Orkesterikin mahtuu paremmin.Ei
kaikki samasta pisteestä vocalistin kanssa.Jonkun
mainitsema, paikkojen lähtö hampaista levyn myötä,saattaa jopa toteutua.Lumen sataminen.
Kirvestä kaivoon
5
440
Vastaukset
- Taapero-auno
Amaranth-biisillä on kaikki eväät megahitiksi.
Naapurin lapsetkin tykkäävät kuunnella sitä youtubelta. Bisnes luistanee hyvin.
Uusi laulajatar on kiva juuri tuollaisessa biisissä kuin Amaranth. Pitäisi vedota massoihin siinä kuin Daruden.
Vaan: tämä musiikki ei enää kosketa.- vois
mielestänikään ole mikään fiilistely kappale.
Tyyliin Poet,Wolves,Sahara, Heaven,Eva,Night,
Passion.Helppo kuunneltava tuossa välissä.Yksinkertaisempi.Ei niin progea.Sudet.
- Tökkii
Sinun kohdaltasi voidaan ainakin sanoa, että äidinkielenopettajasi on totaalisesti heittänyt kirveensä kaivoon.
- tökkii
"Sinun kohdaltasi voidaan ainakin sanoa," Taidat kaivata Kaunon "tökintää" rakas ikäneitoperhoseni.
- vois
musiikin kuunteluun.Kommentit ja Päätalon hommat jätettävä muille.Paljon ainakin myynyt,kuin Nightwish levyjään.Yhteys olemassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051014
- 99871
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96767- 75652
- 48645
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi16570- 34496
- 25475
- 43472
Tulimme yöllä reissusta kotosalle
niin heti tämä öinen häiriökäyttäytyminen ilmeni palatessa. Eikö näitä 2-3 alaikästä laittomilla mopoilla rällääjää saa30460