nykyään...
Olen kylläkin sellainen,etten paljoakaan piittaa muiden ihmisten mielipiteistä.Olen oma itseni ja se riittää.Tiedät varmaan sen.
Olin tänään näkevinäni sinut-häkellyin.Kun seuraavan kerran katsoin,en nähnyt enää sinua siinä.
Jostain kumman syystä,kaipaan sinua ja hetkenkin näkeminen saa haikeuden rintaan.Mitä sussa näin tai hain,en muista.Mutta vieläkään en ole unohtanut.
Mitähän mahdat
6
1284
Vastaukset
- en osaa muuta ajatella
kui että menee hyvin ja pärjäät, se on mulle tärkeintä loppupeleissä..
- mikäpä siinä
Mahtuuhan joukkoon hassujakin viestejä.
- ajattelija,
etten paljonkaan kertoile omia mielipiteitäni.
- s.(m)...
se on ihan ok piirre ihmisessä.:)...mielipiteet ovat muuteskin kuin perse jokaisella omansa..:)...kunhan ei loukkaa ketään tarkoituksella...just..näitkö mut kenties kaupungilla?..:)...olin töissä keskustassa...
- Kuin ennenkin.
En ole pystynyt unohtamaan, minäkään...
Kaipaan sinua edelleen, ja olet ajatuksissani päivittäin, edelleen... - Wild, wild world
Minäkin olen joskus kuvitellut näkeväni hänet - sen vanhan ja rakkaan ystävän vuosien takaa - kaupungilla. Muutaman kerran olen katsonut miestä silmiin, ajatellut, onko siinä tosiaan hän. Mutta koska kumpikaan ei ole varma, kumpikaan ei sano mitään. Hämmentää, ja näistä kummista kohtaamisista tulee haikea olo.
Mutta, niin kuin jossakin laulussa kerran sanottiin, jonakin päivänä niistä erityisistä päivästä on jo liian kauan aikaa...
( Terveiset omalle menneisyyteni haamulle, nuorelle miehelle nimeltään Juuso H. )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h583611- 413486
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062801Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv462536Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151629- 321493
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211409Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061307- 1801251