Onnelliseksi

Miten?

Miten tullaan onnelliseksi?

5

687

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • endorfiini -tasot

      on pidettävä tarpeeksi korkealla. Luonnollisin menetelmin tietysti. Etsi ja löydä oma juttusi ja muista että normaali ihminen ei ole aina onnellinen.
      Jotkut sanovat että pienistä asioista nauttiminen (ilma, luonnon värit, hassu ötökkä, erikoinen väriläiskä, suklaa jne.) on tie onneen. Toiset vannovat jäkikasvun nimeen. Ja joku voi sanoa että pelkkä positiivinen ajattelu auttaa. Kaikki voivat löytää oman tiensä onneen. Onnea etsintään.
      My two cents

    • juuuuuuuuu-u

      oikeesti kysyy tollasta!!???
      Vai oletko nyt olevinas jotenkin dramaattinen..
      tää on tätä paskaa "en ole koskaan ollut onnellinen"..
      my ass!!!
      jokainen on!!

    • os..

      Ihmisen keho tuottaa hyvänolon tunteen, kun se on kunnossa. Keho voi tuottaa suurenkin hyvänolon tunteen. Tavallinen kuntourheilu tuntuu usein oikein hyvältä aktiivisuuden jälkeen.
      Metsässä kävely parantaa usein mielialaa. Metsässä voi olla hyviä tuoksuja etenkin keväällä.
      Kannattaa opetella kuuntelemaan hyvää musiikkia. Sitäkin pitää harjoitella. Suurten säveltäjien teokset ovat kauniita, kun niitä kuuntelee tarkkaavaisesti.
      Onnellista elämänkatsomusta opetetaan myös jossain seuroissa. Välttämällä huonoja ratkaisuja ja tekemällä hyviä ja järkeviä päätöksiä voi todennäköisesti elää tyytyväisenä.
      Oma keho on siis instrumentti, joka antaa onnellisuuden tunnetta, kun hoitaa sitä hyvin.

    • happily

      Miten tulet onnelliseksi -kurssin perusteet:

      1) Tee joku toinen onnelliseksi!

      - tässä on monia mahdollisuuksia, jokainen voi käyttää omaa mielikuvitustaan hyväksi ja huom. metsä usein vastaa niinkuin sinne huudetaan!
      - ole aina valmis auttamaan
      - juttele muiden ihmisten kanssa, kuuntele heitä
      - auta miestä mäessä, auta siinä missä voit

      2) Tee työtä, askartele, harrasta!

      3) Unohda itsesi ja murheesi ja elä päivä kerrallaan!

      4) Asenne ratkaisee aina! Yritä olla positiivinen!(www.positiivarit.fi.)

      5) "Jos elämä antaa sinulle sitruunan, tee siitä sitruunamehua." (If Life gives you A Lemon, Know then How to Make a Lemonade.)

      6) Älä kadehdi muita, kaikilla on oma elämäntaakkansa kannettavanaan; tuskin haluaisit heidän taakkojaan itsellesi!

      7) Ole kiitollinen pienestä, älä tavoittele mahdottomia, elä niiden eväitten puitteissa mitä olet saanut ja tee parhaasi, enempää ei kukaan voi.

      8) Ota itsellesi lemmikki:).

      9) Anna anteeksi itsellesi ja muille, ehdoitta.

      10) Rakasta kaikkia ihmisiä, kaikissa on jotain rakastettavaa, ja itseäsi, koska olet sen arvoinen!

      • kun kuljet

        kadun aurinkoista puolta.. Mä vaan en ole saanut töitä mistään, ja silloin on vähän vaikeeta unohtaa itsensä. Pikkusen vaikeeta unohtaa, kun lompsa on tyhjä ja nälkä kurnii mahassa, vaikka kuinka yrittää olla positiivinen. Sitruunoita olen kyllä puristellut koko pienen elämäni joo, enkä mahdottomia ole haaveillut, tai oikeastaan mä haaveilen AINA just mahdottomista kun ei ole vaihtoehtoja. Kyllä mä aina annan kaikille kaikki anteeksi, mutta olisi se kivaa, kun joskus joku muukin rakastaisi mua kuin tuo yksi kulkukoira...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      155
      11041
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3093
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      213
      2945
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2157
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1918
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      18
      1739
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1736
    8. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      50
      1630
    9. 85
      1628
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1627
    Aihe