rakasta, et ainakaan näytä sitä mitenkään. Mulla on paha olo ja olen onneton, koska en oikein tiedä mitä mun pitäisi tehdä.
Et sä
11
2078
Vastaukset
- mä..
rakastan. Anna meille aikaa ja mahdollisuus.
- antaisin mitä vaan,
jos vaan tietäisin että haluat sitä. Eikä ole kiire mihinkään, ei siitä ole kyse.
- pelleily
niin edetään. Tiedät mitä tehdä
- tietää.
Eteneminen taitaa olla kiinni jostain muusta, kuin minusta.
- enää muusta
tietää. kirjoitti:
Eteneminen taitaa olla kiinni jostain muusta, kuin minusta.
kiinni. Anna palaa, et häviä mitään. hyvää yötä
- johonkin
enää muusta kirjoitti:
kiinni. Anna palaa, et häviä mitään. hyvää yötä
suuntaan sitten edetä. En ihan turhan takia sua haluaisi kadottaa.
Hyvää yötä... - kans edetä
johonkin kirjoitti:
suuntaan sitten edetä. En ihan turhan takia sua haluaisi kadottaa.
Hyvää yötä...toho baariin. Lähteeks kukaanmukaan .
kadotaan sinne siellä o n hyvä meno.! - viikonloppuna
kans edetä kirjoitti:
toho baariin. Lähteeks kukaanmukaan .
kadotaan sinne siellä o n hyvä meno.!ihan tarpeeksi jo baarin suuntaan, nyt kutsuu vaan sänky ja ajatukset on taas ties kenessä ;)
- olis vaan kiva tietää
ettei koske mua.. mutta ei varmaan.. mulla on jo .... ja aion jatkaa sillä tiellä..
- sen järjen
kanssa. t.tunne
- sulla on jo?
Millä tiellä? Eri tiellä kuin minä? :(
Toivottavasti ei koskenut sua, jotenkin en ainakaan usko, vaikka eihän sitä koksaan voi tietää.
Sen verran vain voisin sanoa, että jos ajattelisit noin, niin jotain olisi täytynyt tapahtua, joka olisi saanut sinut muuttamaan mielesi minun/meidän suhteen.
Kuka siis oikein olet?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 835114
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h734678Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112997Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv852924Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232414Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.602034Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska221805- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1131425- 1851318