Moro!
Mulla la 30.1. ja kohta olis töissä tarkotus ilmottaa raskaudesta. Kysyin lääkäriltä viime käynnillä että milloin äitiyslomani alkaa, jotta voin ilmoittaa töistä pois jäämiseni, johon lääkäri vaan sanoi, että katso Kelan sivuilta. No, yritin Kelan sivuilta katsoa, mutta enhän mä sellasta kohtaa löytäny. Olis mielenkiintoista tietää jo tarkka päivä vaikka eihän sitä tietenkäään vielä tiedä joutuuko jäämään jo aikasemmin ja miten tää kaikki menee... Jostain olen kai lukenut että 30 pvää ennen laskettua aikaa, jos näin on niin tarkoitetaanko päivillä vain arkipäiviä vai miten?
Miten lasken
5
566
Vastaukset
- arkipäivää
ennen laskettua aikaa alkaa äitiysloma.
- Molla777
Sinnesuuntaan- päivämäärän saat kun alat laskemaan lasketusta ajasta 30 päivää taaksepäin laskemalla lauantait mukaan. Itse työnantajan kanssa laskeskeltiin eka päivämäärä siten. Kelalta saat sitten tarkan päivämäärän esim. silloin kun viet hakemukset 154 raskauspäivän jälkeen, toki saat sen hetikin jos esim. soitat sinne ja kysyt.
- näin!
Mene uudestaan Kelan sivuille ja ota sieltä kohta Laskennat. Sieltä vanhempainpäivärahakausi. Siihen laitat lasketun ajan niin kone antaa päivämäärän koska äitiysloma alkaa.
- Laskennat
Käy Kelan sivuilla kohdassa "Laskennat" (yläreunassa).
- vastauksista!
Eiköhän nyt ala tämäkin asia selviämään;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa1472896SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän591882Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava981848Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,3031799Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --201650Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.291349Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue291332Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?1181233Kiinteistökauppoja
Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan411102RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI
Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä4041052