Minulla on netissä toimiva mysql-kanta, josta otan myphpadminin exportilla varmuuskopion kovolleni (sql-tiedostoksi).
Tarkoituksena olisi saada omalle koneelle samankaltainen toimiva ympäristö kuin mikä netissä jo on, eli olen asentanut Windows-koneeseeni Apachen, (toimii), PHP:n (toimii) ja mySQL:n (toimii ainakin siten että service pyörii). MySQL:n lisäksi olen asentanut mySQL:n omat GUI-ohjelmat kannan käsittelyyn.
Ongelma on se, että joko exporttaus- tai importtausvaheessa teen ilmeisesti jotain väärin, koskapa kun yritän ajaa exportattua sql-filua kovolla sijaitsevaan kantaani saan tällaisen herjan: "The selected file was generated by mysqldump and cannot be restored by this application."
Minä en oikein ymmärrä mitä tuo herja tahtoo sanoa. Pitäisikö minun jollain muulla tavalla exportata kanta netistä vai pitäisikö importtaus tehdä jotenkin toisin...
Apuja ja vinkkejä otetaan kiitollisena vastaan.
Kannan tuominen paikalliseen mySQL:ään
Jarkko_K
2
198
Vastaukset
- Jarkko_K
Noniin, nyt vasta hokasin että "mysqldump" onkin oma ohjelma ja kyse on ohjelmistojen yhteensopimattomuudesta... Mites tuon saisi kierrettyä?
- Jarkko_K
Ongelma selvisi... Piti hakia vaan omalle koneelle sama phpmyadmin jolla exporttauksenkin tekee netissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell322088Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.461705Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.1121476Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.1041226Ootko A-nainen vielä vihainen?
Siitä että en uskaltanut kohdata itseäni silloin kun olit kukassa? Olen tajunnut että tein tosi tökerösti sua kohtaan ja1041024Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.76968- 59855
Teit yllättävän siirron
Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,31792Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗52779Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd101733