vinkkejä!
Tuntuu,että kaikenmaailman nypyt on iskeytynyt naamaan.
Ei ole ennen ollut mitään finni ym. ongelmaa.
Pesu ja puhdistus ei tunnu tehoovan....
ihonhoidosta
3
352
Vastaukset
- mitään poppakonstia ole.
Eli jos ei pesu ja puhdistus auta niin mitä siinä muka olisi tehtävissä. Riippuu tietenkin, miten sinä hoidat sitä naamaa. Hormoonit voittavat ihmisen tässä taistossa, muutenhan kaikki ihmiset olisivat finnittömiä siloposkia...
Hormoninäppyihin ei oikeestaan mikään auta. Muistathan käyttää tarpeeksi mietoja ihonhoitotuotteita, ettet pahenna turhan kovilla tököteillä ongelmaa...
- suffeli82
Oletko peruspuhdistuksen lisäksi kokeillut naamioita tai kuorintoja? Riippuen ihosta, kuorinta kerran viikossa/2 viikossa. Naamiota voi hyvin käyttää kerran viikossa (puhdistavia savinaamioita, kosteuttavia, rauhottavia). Lisäksi voit kokeilla täsmätuotteita, jotka laitetaan suoraan näpyn päälle, toimii kuivattavasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271232
- 1181058
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap97894- 112828
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa270754- 48695
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17667- 41594
- 49589
- 25555