Viikko 35 menossa ja minusta näyttää siltä, että maha on päivä päivältä pienempi! Miten se on mahdollista? Maha on kuitenkin aika pallo, mutta näyttäisi ihan kuin pienenevän... Sf-mitta on pysynyt samana jo muutaman viikon. Miksei vauva kasva vai mitä tämä on? Onko kyse laskeutumisesta? Onko kenelläkään kokemusta tai tietoa?
Maha pienenee
4
1181
Vastaukset
alemmas koko ajan. sitä se vaan on.
- rv34
Minusta tuntuu, että minun mahani on myös hieman pienentynyt tämän viikon aikana. Ajattelin, että lapsi on hieman laskeutunut, koska hengittäminen on nyt helpompaa ja närästys helpottanut. Lapsen liikkeet tuntuvat todella alhaalla, lähes nivusissa saakka.
Itsestäni tuntuu, että vauva on kasvanut todella suureksi, kun tunnen sen raajat niin hyvin. Toisaalta olen taas ollut huolissani siitä, että onko lapsivettä liian vähän, kun lapsi tuntuu niin hyvin mahapeitteiden läpi. Huomenna neuvolalääkäri, joten sittenpähän kuulen, mikä on normaalia ja mikä ei. - rv 31
Eli nyt on ollut kuukauden sama sf mitta 25 cm ja alan jo huolestumaan.. paino minulla on tippunut noiden viikkojen aikana noin 1 kilon.. mutta kun tuo mitta on todella alhainen viikkoihin nähden.. viikonpäästä neuvola ja sielä tarkistetaan.. jos ei kasvanut niin luulen että joudun jatkotutkimuksiin..
Vauva kuitenkin liikkuu vilkkaasti.. aluksi sf mitta meni käyrän yläpuolella ja nyt alapuolella.. pelottavaa.. Vaavi on jo ollut kuukauden raivotarjonnassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663382Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463202Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1232738- 442553
- 311953
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871505- 391330
- 821199