Onko kukaan tilannut tuota linkissä olevaa putkea? Sopii kaikkiin kiinalaisiin. Makeet on äänet ainakin. Kuunnelkaa vaikka. Mietin onkohan samanlailla kuristettu käyrästä kuten alkuperäinen eli hitsattu koko matkalle pienempi putki. Tuollahan voisi saada lisää tehoakin jos ei ole kuristettu.
http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=120150819505&ssPageName=MERC_VIC_RSCC_Pr3_PcY_BIN_Stores_IT&refitem=120138830632&itemcount=3&refwidgetloc=closed_view_item&usedrule1=StoreCatToStoreCat&usedrule2=CrossSell_LogicX&refwidgettype=cross_promot_widget
Mageet äänet putkessa
6
304
Vastaukset
- Jorma-Aatami
sama putki löytyy tällä hetkellä Baotianista. Eipä käynyt suoraan, kun laippa oli väärässä kulmassa. Piti vähän rakennella. Hitsausjälki taattua kiinalaista lapsityövoiman laatua. Sinänsä ihan pätevä aihio, jonka voi itse tehdä loppuun, kuten kiinalaisten kanssa monesti muutenkin. Pönttöön voi vaihdella itse vaimennusvilloja, taikka tehdä erilaisia meteliä vähentäviä muutoksia. ;)
- suomes
Jep mistäs tollasen putken suomes vois ostaa??en rupee mistää saarivaltiosta tilaan.....tahtoo kans oli ihan ok pörinät.....
- Montonen
suomes kirjoitti:
Jep mistäs tollasen putken suomes vois ostaa??en rupee mistää saarivaltiosta tilaan.....tahtoo kans oli ihan ok pörinät.....
Niin miksi et alkaisi tilaamaan ulkomailta? Luulenpa ettei tuota putkea saa lähellekään tuohon hintaan suomesta. Tuo myyjä on sataprosenttisen luotettava, itse ostin häneltä 80 kuutioisen pytyn hintaan 49e ja postikulutkin oli vain 7e. Ei taida saada suomesta siihen hintaan.
Mietin edelleenkin onkohan tuossa käyrässä sisällä pienempi putki hitsattuna sisään niinkuin kiinalaisissa tuppaa olemaan. Siis on kuristettu koko käyrän matkalta. Pitänee kysyä myyjältä sähköpostilla. - kun eip
Montonen kirjoitti:
Niin miksi et alkaisi tilaamaan ulkomailta? Luulenpa ettei tuota putkea saa lähellekään tuohon hintaan suomesta. Tuo myyjä on sataprosenttisen luotettava, itse ostin häneltä 80 kuutioisen pytyn hintaan 49e ja postikulutkin oli vain 7e. Ei taida saada suomesta siihen hintaan.
Mietin edelleenkin onkohan tuossa käyrässä sisällä pienempi putki hitsattuna sisään niinkuin kiinalaisissa tuppaa olemaan. Siis on kuristettu koko käyrän matkalta. Pitänee kysyä myyjältä sähköpostilla.kiäli muuri.eip tullu koulussa joskus aikoinaan istuttua hirveesti.....
- Montonen
kun eip kirjoitti:
kiäli muuri.eip tullu koulussa joskus aikoinaan istuttua hirveesti.....
Vai niin. No se siitä sitten.
Tulee muuten Hollannista tuo putki niinkuin muutkin kaverin kauppaamat tavarat. Elokuun lopulla äijä saa lisää niitä 85 kuutioisia pyttyjä sylinterikansien kera joissa on isommat venttiilit ja avarretut kanavat. Mäntineen päivineen hintaa 169e koko satsilla. Pitänee laittaa samaan tilaukseen tuon putken kanssa. Joskus ensi keväänä sitten asentelee paikoilleen.
Jostain kumman syystä menee 2-3 viikkoa postituksessa kun lähettää Hollannista Suomeen tavaraa. Ihmetteli myyjä itsekin miksi kestää niin kauan juuri Suomeen. - Jorma-Aatami
Montonen kirjoitti:
Niin miksi et alkaisi tilaamaan ulkomailta? Luulenpa ettei tuota putkea saa lähellekään tuohon hintaan suomesta. Tuo myyjä on sataprosenttisen luotettava, itse ostin häneltä 80 kuutioisen pytyn hintaan 49e ja postikulutkin oli vain 7e. Ei taida saada suomesta siihen hintaan.
Mietin edelleenkin onkohan tuossa käyrässä sisällä pienempi putki hitsattuna sisään niinkuin kiinalaisissa tuppaa olemaan. Siis on kuristettu koko käyrän matkalta. Pitänee kysyä myyjältä sähköpostilla.Samaa ränniä se alkukäyrä on alusta loppuun. Sisähalkaisija n. 22mm. Itse sain sen putken sopimaan hyvin, kun vähän taivuttelin takakiinnikkeitä ja alempaan kiinnitykseen käytin pitkää pulttia ikäänkuin pinnapulttina. Kyllä se hintansa väärtti on tuo putki, jos tykkää äänistä. Tehojahan se ei tuo yhtään lisää.
Tässä toinenkin video:
http://youtube.com/watch?v=nvbu8yqElXs
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1301355
- 101876
- 75713
- 51605
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13511ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30417Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381