Mageet äänet putkessa

Montonen

Onko kukaan tilannut tuota linkissä olevaa putkea? Sopii kaikkiin kiinalaisiin. Makeet on äänet ainakin. Kuunnelkaa vaikka. Mietin onkohan samanlailla kuristettu käyrästä kuten alkuperäinen eli hitsattu koko matkalle pienempi putki. Tuollahan voisi saada lisää tehoakin jos ei ole kuristettu.

http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=120150819505&ssPageName=MERC_VIC_RSCC_Pr3_PcY_BIN_Stores_IT&refitem=120138830632&itemcount=3&refwidgetloc=closed_view_item&usedrule1=StoreCatToStoreCat&usedrule2=CrossSell_LogicX&refwidgettype=cross_promot_widget

6

304

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jorma-Aatami

      sama putki löytyy tällä hetkellä Baotianista. Eipä käynyt suoraan, kun laippa oli väärässä kulmassa. Piti vähän rakennella. Hitsausjälki taattua kiinalaista lapsityövoiman laatua. Sinänsä ihan pätevä aihio, jonka voi itse tehdä loppuun, kuten kiinalaisten kanssa monesti muutenkin. Pönttöön voi vaihdella itse vaimennusvilloja, taikka tehdä erilaisia meteliä vähentäviä muutoksia. ;)

      • suomes

        Jep mistäs tollasen putken suomes vois ostaa??en rupee mistää saarivaltiosta tilaan.....tahtoo kans oli ihan ok pörinät.....


      • Montonen
        suomes kirjoitti:

        Jep mistäs tollasen putken suomes vois ostaa??en rupee mistää saarivaltiosta tilaan.....tahtoo kans oli ihan ok pörinät.....

        Niin miksi et alkaisi tilaamaan ulkomailta? Luulenpa ettei tuota putkea saa lähellekään tuohon hintaan suomesta. Tuo myyjä on sataprosenttisen luotettava, itse ostin häneltä 80 kuutioisen pytyn hintaan 49e ja postikulutkin oli vain 7e. Ei taida saada suomesta siihen hintaan.

        Mietin edelleenkin onkohan tuossa käyrässä sisällä pienempi putki hitsattuna sisään niinkuin kiinalaisissa tuppaa olemaan. Siis on kuristettu koko käyrän matkalta. Pitänee kysyä myyjältä sähköpostilla.


      • kun eip
        Montonen kirjoitti:

        Niin miksi et alkaisi tilaamaan ulkomailta? Luulenpa ettei tuota putkea saa lähellekään tuohon hintaan suomesta. Tuo myyjä on sataprosenttisen luotettava, itse ostin häneltä 80 kuutioisen pytyn hintaan 49e ja postikulutkin oli vain 7e. Ei taida saada suomesta siihen hintaan.

        Mietin edelleenkin onkohan tuossa käyrässä sisällä pienempi putki hitsattuna sisään niinkuin kiinalaisissa tuppaa olemaan. Siis on kuristettu koko käyrän matkalta. Pitänee kysyä myyjältä sähköpostilla.

        kiäli muuri.eip tullu koulussa joskus aikoinaan istuttua hirveesti.....


      • Montonen
        kun eip kirjoitti:

        kiäli muuri.eip tullu koulussa joskus aikoinaan istuttua hirveesti.....

        Vai niin. No se siitä sitten.
        Tulee muuten Hollannista tuo putki niinkuin muutkin kaverin kauppaamat tavarat. Elokuun lopulla äijä saa lisää niitä 85 kuutioisia pyttyjä sylinterikansien kera joissa on isommat venttiilit ja avarretut kanavat. Mäntineen päivineen hintaa 169e koko satsilla. Pitänee laittaa samaan tilaukseen tuon putken kanssa. Joskus ensi keväänä sitten asentelee paikoilleen.

        Jostain kumman syystä menee 2-3 viikkoa postituksessa kun lähettää Hollannista Suomeen tavaraa. Ihmetteli myyjä itsekin miksi kestää niin kauan juuri Suomeen.


      • Jorma-Aatami
        Montonen kirjoitti:

        Niin miksi et alkaisi tilaamaan ulkomailta? Luulenpa ettei tuota putkea saa lähellekään tuohon hintaan suomesta. Tuo myyjä on sataprosenttisen luotettava, itse ostin häneltä 80 kuutioisen pytyn hintaan 49e ja postikulutkin oli vain 7e. Ei taida saada suomesta siihen hintaan.

        Mietin edelleenkin onkohan tuossa käyrässä sisällä pienempi putki hitsattuna sisään niinkuin kiinalaisissa tuppaa olemaan. Siis on kuristettu koko käyrän matkalta. Pitänee kysyä myyjältä sähköpostilla.

        Samaa ränniä se alkukäyrä on alusta loppuun. Sisähalkaisija n. 22mm. Itse sain sen putken sopimaan hyvin, kun vähän taivuttelin takakiinnikkeitä ja alempaan kiinnitykseen käytin pitkää pulttia ikäänkuin pinnapulttina. Kyllä se hintansa väärtti on tuo putki, jos tykkää äänistä. Tehojahan se ei tuo yhtään lisää.

        Tässä toinenkin video:

        http://youtube.com/watch?v=nvbu8yqElXs


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      130
      1355
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      101
      876
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      511
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe