Audi on

loistopeli!

Kyllä on nautittavaa ajella tuolla omalla Audi A3 1.8T:llä. Vaihdoin Fiat Stilon Audiin, eikä ole tarvinnut katua.
Moni näkyy kadehtivan, kun tällainen söpö 22v poitsu saa ajella todella hulppealla PREMIUM-autolla, jota on vieläpä hieman piristetty lastulla.
On kyllä kiva näyttävästi ohitella köröttelijöitä kun tehosta ei ole puutetta.

9

1030

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Haukotus

Vieläkö joku saa kiksejä tällaisista provoista? Tai on edes koskaan saanut...?

• itse kiksejä?

Miten teidän kateellisten mielestä on aina provoilua, kun joku onnellisena kehuu hienoa autoaan???

• Haukotus
        itse kiksejä? kirjoitti:

Miten teidän kateellisten mielestä on aina provoilua, kun joku onnellisena kehuu hienoa autoaan???

Millehän olen mielestäsi kateellinen? Kirjoittajan typeryydellekö?

Itselläni on myös toisena autona A3 ja ihan OK pikkuautohan se on. MUTTA se ei tee minusta alkuperäisen kirjoittajan saati sitten sinun kaltaista typerystä.

• tilanne jossa..-

..viet sitä -97 vuoden tuotostasi jobbariliikkeeseen/autoliikkeeseen ja kysyt sen vaihtoarvoa ja nähdä ilmeesi kun huomaat hyvityshinnan olevan huonompi mitä VW GOLF GTI IV :lla...

• sesiitä

tuo sun A3:n vielä on.....

• Forester XT

Viimeksi tänään oli tuollainen rampilla takapuskurissa kiinni pitkiä vilkuttelemassa. Taisi alkaa alahuuli pojalla väpättämään, kun Subaru alkoi repiä välimatkaa. Tosin eipä taitaisi edes RS pysyä matkassa mukana...

• sitten

itsarin kun jäät liikenteessä toiseksi?

• öogdaoöishfs

No joo, onhan se A3 kai NIPIN NAPIN erilainen kuin se Stilo. Itsellä vain on vaikea niitä erottaa kun ovat niin samanlaisia teknisesti. Samanlaisia pikku-kauppakasseja.

Ja Stilo on paljon paremman näköinenkin.

Vähintään Fiatista täytyykin Audiin siirtyä jotta sellainen tuntuisi hyvältä.

• kirjoittaja

nyt aivan oikealla forumilla...? Kokeileppa tätä, minkä löysin Suomi 24:stä: Lesbo, gay, bi & trans. Onnea etsintään!

"Moni näkyy kadehtivan, kun tällainen söpö 22v poitsu saa ajella..jne"

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      340
      6345
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      48
      3786
    3. Olisitko tältä

seisomalta valmis seksuaaliseen kanssakäymiseen hänen kanssaan?
      Ikävä
      81
      943
    4. Yllätä mut ja laita viestiä

Whatsapissa. Uskallatko vielä?
      Ikävä
      52
      870
    5. Huomasin kyllä

Mitä tästä pitäisi ajatella?
      Ikävä
      56
      816
    6. Miellyttääkö eniten

Kaivattusi persoona vai ulkonäkö?
      Ikävä
      41
      810
    7. Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista

Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v
      Ruoanlaitto
      8
      793
    8. Haluatko sitten

Rakastella miten paljon?
      Ikävä
      67
      779
    9. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      130
      763
    10. Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat

Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue
      Viihde ja kulttuuri
      14
      691
    Aihe