mitä olette mieltä?
Kauris(N)
Kaksonen(M)
Sopiiko yhteen?
kaksonen
5
1032
Vastaukset
- Black Lace
Erehdyin rakastumaan kaksosmieheen ja vieläpä avioitumaan. Pari lasta syntyi lyhyen ajan sisällä. Kuusi vuotta tämä kaksonen jaksoi leikkiä kotia, sitten vaihtoi naista lennossa. Tänään tämä mies on 41-vuotias ja VIIDETTÄ kertaa naimisissa... Että näin. Jopa yhteiset lapsemme nauravat jo partaansa, että "isi taitaa olla naimisiin menevää tyyppiä". Aivan...
Toivottavasti omasi on toista maata, mutta yleensä kaksonen on jo juttuun kyllästynyt siinä vaiheessa, kun kauris vasta alkaa pitää sitä vakiintuneena...- mones
olit tuossa viiden sarjassa?
- kaksi
mones kirjoitti:
olit tuossa viiden sarjassa?
... ja ainoa nainen, jonka kanssa liitto kesti yli 3v seurusteluineen (meillä 6v yhteensä)
- No ei sitten millään
Ei ikinä ilmamerkkiä ja maamerkkiä samaan suhteeseen. Mulla on pari mukavaa kaksoskaveria mutta mitään kaveruutta kummempaa en vois kuvitella. Vaaka on ilmamerkeistä ainoa kohtalainen vaihtoehto kauriille. Kaksonen ja vesimies eivät kauriille sovi.
- ...
olen kaksosnainen ja avioliitossa kaurismiehen kanssa, ja eipä voisi paremmin mennä:). Onnistuu jos on onnistuakseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1926756- 1561965
- 1131658
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️531169Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢421051Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu991015Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6947Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan249918- 41889