kaksonen

kauris

mitä olette mieltä?
Kauris(N)
Kaksonen(M)
Sopiiko yhteen?

5

983

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Black Lace

      Erehdyin rakastumaan kaksosmieheen ja vieläpä avioitumaan. Pari lasta syntyi lyhyen ajan sisällä. Kuusi vuotta tämä kaksonen jaksoi leikkiä kotia, sitten vaihtoi naista lennossa. Tänään tämä mies on 41-vuotias ja VIIDETTÄ kertaa naimisissa... Että näin. Jopa yhteiset lapsemme nauravat jo partaansa, että "isi taitaa olla naimisiin menevää tyyppiä". Aivan...

      Toivottavasti omasi on toista maata, mutta yleensä kaksonen on jo juttuun kyllästynyt siinä vaiheessa, kun kauris vasta alkaa pitää sitä vakiintuneena...

      • mones

        olit tuossa viiden sarjassa?


      • kaksi
        mones kirjoitti:

        olit tuossa viiden sarjassa?

        ... ja ainoa nainen, jonka kanssa liitto kesti yli 3v seurusteluineen (meillä 6v yhteensä)


    • No ei sitten millään

      Ei ikinä ilmamerkkiä ja maamerkkiä samaan suhteeseen. Mulla on pari mukavaa kaksoskaveria mutta mitään kaveruutta kummempaa en vois kuvitella. Vaaka on ilmamerkeistä ainoa kohtalainen vaihtoehto kauriille. Kaksonen ja vesimies eivät kauriille sovi.

    • ...

      olen kaksosnainen ja avioliitossa kaurismiehen kanssa, ja eipä voisi paremmin mennä:). Onnistuu jos on onnistuakseen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      5
      1619
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      25
      1341
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      1089
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      20
      1062
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      5
      1061
    6. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      954
    7. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      2
      953
    8. 5
      945
    9. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      1
      932
    10. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      6
      924
    Aihe