mitä olette mieltä?
Kauris(N)
Kaksonen(M)
Sopiiko yhteen?
kaksonen
5
1048
Vastaukset
- Black Lace
Erehdyin rakastumaan kaksosmieheen ja vieläpä avioitumaan. Pari lasta syntyi lyhyen ajan sisällä. Kuusi vuotta tämä kaksonen jaksoi leikkiä kotia, sitten vaihtoi naista lennossa. Tänään tämä mies on 41-vuotias ja VIIDETTÄ kertaa naimisissa... Että näin. Jopa yhteiset lapsemme nauravat jo partaansa, että "isi taitaa olla naimisiin menevää tyyppiä". Aivan...
Toivottavasti omasi on toista maata, mutta yleensä kaksonen on jo juttuun kyllästynyt siinä vaiheessa, kun kauris vasta alkaa pitää sitä vakiintuneena...- mones
olit tuossa viiden sarjassa?
- kaksi
mones kirjoitti:
olit tuossa viiden sarjassa?
... ja ainoa nainen, jonka kanssa liitto kesti yli 3v seurusteluineen (meillä 6v yhteensä)
- No ei sitten millään
Ei ikinä ilmamerkkiä ja maamerkkiä samaan suhteeseen. Mulla on pari mukavaa kaksoskaveria mutta mitään kaveruutta kummempaa en vois kuvitella. Vaaka on ilmamerkeistä ainoa kohtalainen vaihtoehto kauriille. Kaksonen ja vesimies eivät kauriille sovi.
- ...
olen kaksosnainen ja avioliitossa kaurismiehen kanssa, ja eipä voisi paremmin mennä:). Onnistuu jos on onnistuakseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055721Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652562Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2401572- 941360
- 1241087
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8881- 66857
- 64853
- 72775
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741