mitä olette mieltä?
Kauris(N)
Kaksonen(M)
Sopiiko yhteen?
Vastaukset 5
- Black Lace
Erehdyin rakastumaan kaksosmieheen ja vieläpä avioitumaan. Pari lasta syntyi lyhyen ajan sisällä. Kuusi vuotta tämä kaksonen jaksoi leikkiä kotia, sitten vaihtoi naista lennossa. Tänään tämä mies on 41-vuotias ja VIIDETTÄ kertaa naimisissa... Että näin. Jopa yhteiset lapsemme nauravat jo partaansa, että "isi taitaa olla naimisiin menevää tyyppiä". Aivan...
Toivottavasti omasi on toista maata, mutta yleensä kaksonen on jo juttuun kyllästynyt siinä vaiheessa, kun kauris vasta alkaa pitää sitä vakiintuneena...- mones
olit tuossa viiden sarjassa?
- kaksi
mones kirjoitti:
olit tuossa viiden sarjassa?
... ja ainoa nainen, jonka kanssa liitto kesti yli 3v seurusteluineen (meillä 6v yhteensä)
- No ei sitten millään
Ei ikinä ilmamerkkiä ja maamerkkiä samaan suhteeseen. Mulla on pari mukavaa kaksoskaveria mutta mitään kaveruutta kummempaa en vois kuvitella. Vaaka on ilmamerkeistä ainoa kohtalainen vaihtoehto kauriille. Kaksonen ja vesimies eivät kauriille sovi.
- ...
olen kaksosnainen ja avioliitossa kaurismiehen kanssa, ja eipä voisi paremmin mennä:). Onnistuu jos on onnistuakseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3251414Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3451326- 1061132
- 1081008
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔501008- 106940
- 111802
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22797- 102672
- 76669