mitä olette mieltä?
Kauris(N)
Kaksonen(M)
Sopiiko yhteen?
kaksonen
5
1054
Vastaukset
- Black Lace
Erehdyin rakastumaan kaksosmieheen ja vieläpä avioitumaan. Pari lasta syntyi lyhyen ajan sisällä. Kuusi vuotta tämä kaksonen jaksoi leikkiä kotia, sitten vaihtoi naista lennossa. Tänään tämä mies on 41-vuotias ja VIIDETTÄ kertaa naimisissa... Että näin. Jopa yhteiset lapsemme nauravat jo partaansa, että "isi taitaa olla naimisiin menevää tyyppiä". Aivan...
Toivottavasti omasi on toista maata, mutta yleensä kaksonen on jo juttuun kyllästynyt siinä vaiheessa, kun kauris vasta alkaa pitää sitä vakiintuneena...- mones
olit tuossa viiden sarjassa?
- kaksi
mones kirjoitti:
olit tuossa viiden sarjassa?
... ja ainoa nainen, jonka kanssa liitto kesti yli 3v seurusteluineen (meillä 6v yhteensä)
- No ei sitten millään
Ei ikinä ilmamerkkiä ja maamerkkiä samaan suhteeseen. Mulla on pari mukavaa kaksoskaveria mutta mitään kaveruutta kummempaa en vois kuvitella. Vaaka on ilmamerkeistä ainoa kohtalainen vaihtoehto kauriille. Kaksonen ja vesimies eivät kauriille sovi.
- ...
olen kaksosnainen ja avioliitossa kaurismiehen kanssa, ja eipä voisi paremmin mennä:). Onnistuu jos on onnistuakseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2214086Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1112583Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382305Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811405Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te861288- 481149
- 751037
- 59903
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58881- 45876