Vähän galluppia siitä kenen kanssa eri merkit tulevat toimeen ja keiden kanssa ei synkkaa.
Minä, koiraN, tulen parhaiten toimeen sikojen, hevosten ja tiikereitten kanssa, niin ja tietty toisten koirien.
Lohikäärmeitä en voi kestää, vaikka kuinka yritän ja niitä sitten parveileekin ympärilläni jatkuvasti.
Naimisissa olen puhvelin kanssa, joka on kieltämättä vähän tylsää seuraa..
Kenen kanssa tulette toimeen?
4
1211
Vastaukset
ei ole pärjännyt lohikäärmeen eikä koiran kanssa. Vuohi jätti haikeansuloiset muistot eli oikeat ihmiset väärään aikaan väärässä ympäristössä...
- tässä :)
Itse olen ApinaN.
Itse tulen toimeen oikeastaan kaikkien kanssa. Ehkä hevosten ja käärmeiden kanssa ja muiden apinoiden kanssa tulee parhaiten. En osaa sanoa, laajalti ystäviä :)
Välillä en voi kestää muita apina merkkisiä, mutta aika harvoin tuota on. Tässäpä tämä olikin. ainiin, seurustelen käärmeen kanssa. Yhdessä jo 3 vuotta ja aika tulista hommaa *nam*- *Coconut
Erityisen hyvin tulen toimeen vuohien, sikojen, koirien ja käärmeiden kanssa. Noista ilmeisesti vuohi, sika ja koira ovat samanluonteisia "kilttejä höppänöitä" kuin minä itsekin.
Lohareidenkin kanssa tulen toimeen, tosin heidän itseriittoisuutensa hymyilyttää aina silloin tällöin, vaikka ihailenkin heidän omaksumaansa ammattitaitoa.
Tiikeri on minulle selvästi liian ketterä käänteissään ja kukon "nokkiminen" ja määräilynhalu ärsyttää.
Härät, jänikset ja hevoset ovat jotenkin outolintuja, maailmamme eivät vain kohtaa.
Huomaan tuon saman oman merkin karsastuksen ja erityisesti tuli- ja metalliapinan kanssa kipinät sinkoilevat.
Olen ollut jo piiiiitttkääääään hiljaisen, vahvan ja todella seksikkään käärmemiehen hypnotisoivassa kuristusotteessa;o)))))
- lohikäärme
ja en tule toimeen koirien kanssa ne on pessimistisiä luonteita ja aina näykkimässä:)
Tiikerit ja Rotta ja sika sopii mulle olen naimisissa sika palleron kanssa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Valtion alijäämä = yritystukien määrä = 10 mrd. euroa
Mutta persut eivät vaan suostu tasapainottamaan valtion budjettia, vaikka yritystuet on tiedetty haitallisiksi. Miksi p967326Suomi käyttää sosiaalietuuksiin suhteessa eniten rahaa koko maailmassa
Suomi käyttää sosiaaliturvaetuuksiin enemmän rahaa suhteessa bruttokansantuotteeseen kuin mikään muu maa maailmassa. Su3576398Grahn-Laasonen: "Kansalainen joutuu pettymään, jos demareita äänestää"
Ministeri viittaa tuoreeseen Helsingin Sanomien juttuun, jossa demarijohtajan keinoja Suomen suunnan muuttamiseksi esite593761Vähän fiksumpi Nimi kisa ? :=)
Kirjoita teidän etunimet allekkain. Jos nimissä on joku kirjain sama, poista se. Tee sama tarkistus kaikille kirjaimill293499Mikä on suurin luonne- eroavuus sinussa
Ja kaivatussasi? Vaikuttaako se huonoon vai hyvään suuntaan siinä, että teistä voisi tulla jotain?1921981Kenen haluaisit voittavan Amazing Racen: Tuomas ja Esko, Millu ja Karoliina vai Maria ja Vilma?
Amazing Race Suomi huipentuu lauantaina finaaliin. Jäljellä on kolme paria ja tiedossa on tehtäviä, jotka järkyttävät os181693- 611431
Gallup: Katsotko Salkkareita tai oletko katsonut?
Salatut elämät on suomalaisten suosikkisarja vuosikymmenestä toiseen. Salkkareiden parissa viettää aikaa sukupolvet laps181416Elämäni biisi starttaa uudessa muodossa - Voi olla pettymys faneille!
Elämäni biisi ja juontaja Katja Ståhl ovat suomalaisten suosikkeja. Lauantai-iltaisin ohjelma on vetänyt tv-katsojat arv11310Amazing Race Tomas rehellisenä Esko-appiukon, 63, tilasta: "Sairastelut ja..."
Tomas Grekov ja Esko Rotola-Pukkila ovat mukana Amazing Race Suomi -kisassa. Ja nyt vuorossa on finaali. Hankaluuksia m11287