Vähän galluppia siitä kenen kanssa eri merkit tulevat toimeen ja keiden kanssa ei synkkaa.
Minä, koiraN, tulen parhaiten toimeen sikojen, hevosten ja tiikereitten kanssa, niin ja tietty toisten koirien.
Lohikäärmeitä en voi kestää, vaikka kuinka yritän ja niitä sitten parveileekin ympärilläni jatkuvasti.
Naimisissa olen puhvelin kanssa, joka on kieltämättä vähän tylsää seuraa..
Kenen kanssa tulette toimeen?
4
1118
Vastaukset
ei ole pärjännyt lohikäärmeen eikä koiran kanssa. Vuohi jätti haikeansuloiset muistot eli oikeat ihmiset väärään aikaan väärässä ympäristössä...
- tässä :)
Itse olen ApinaN.
Itse tulen toimeen oikeastaan kaikkien kanssa. Ehkä hevosten ja käärmeiden kanssa ja muiden apinoiden kanssa tulee parhaiten. En osaa sanoa, laajalti ystäviä :)
Välillä en voi kestää muita apina merkkisiä, mutta aika harvoin tuota on. Tässäpä tämä olikin. ainiin, seurustelen käärmeen kanssa. Yhdessä jo 3 vuotta ja aika tulista hommaa *nam*- *Coconut
Erityisen hyvin tulen toimeen vuohien, sikojen, koirien ja käärmeiden kanssa. Noista ilmeisesti vuohi, sika ja koira ovat samanluonteisia "kilttejä höppänöitä" kuin minä itsekin.
Lohareidenkin kanssa tulen toimeen, tosin heidän itseriittoisuutensa hymyilyttää aina silloin tällöin, vaikka ihailenkin heidän omaksumaansa ammattitaitoa.
Tiikeri on minulle selvästi liian ketterä käänteissään ja kukon "nokkiminen" ja määräilynhalu ärsyttää.
Härät, jänikset ja hevoset ovat jotenkin outolintuja, maailmamme eivät vain kohtaa.
Huomaan tuon saman oman merkin karsastuksen ja erityisesti tuli- ja metalliapinan kanssa kipinät sinkoilevat.
Olen ollut jo piiiiitttkääääään hiljaisen, vahvan ja todella seksikkään käärmemiehen hypnotisoivassa kuristusotteessa;o)))))
- lohikäärme
ja en tule toimeen koirien kanssa ne on pessimistisiä luonteita ja aina näykkimässä:)
Tiikerit ja Rotta ja sika sopii mulle olen naimisissa sika palleron kanssa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1458550Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde472429Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja272241- 361932
- 951758
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811737Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai211332Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1081143Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik61033- 531015