Kenen kanssa tulette toimeen?

metallikoira

Vähän galluppia siitä kenen kanssa eri merkit tulevat toimeen ja keiden kanssa ei synkkaa.

Minä, koiraN, tulen parhaiten toimeen sikojen, hevosten ja tiikereitten kanssa, niin ja tietty toisten koirien.

Lohikäärmeitä en voi kestää, vaikka kuinka yritän ja niitä sitten parveileekin ympärilläni jatkuvasti.

Naimisissa olen puhvelin kanssa, joka on kieltämättä vähän tylsää seuraa..

4

1083

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei ole pärjännyt lohikäärmeen eikä koiran kanssa. Vuohi jätti haikeansuloiset muistot eli oikeat ihmiset väärään aikaan väärässä ympäristössä...

    • tässä :)

      Itse olen ApinaN.

      Itse tulen toimeen oikeastaan kaikkien kanssa. Ehkä hevosten ja käärmeiden kanssa ja muiden apinoiden kanssa tulee parhaiten. En osaa sanoa, laajalti ystäviä :)
      Välillä en voi kestää muita apina merkkisiä, mutta aika harvoin tuota on. Tässäpä tämä olikin. ainiin, seurustelen käärmeen kanssa. Yhdessä jo 3 vuotta ja aika tulista hommaa *nam*

      • *Coconut

        Erityisen hyvin tulen toimeen vuohien, sikojen, koirien ja käärmeiden kanssa. Noista ilmeisesti vuohi, sika ja koira ovat samanluonteisia "kilttejä höppänöitä" kuin minä itsekin.

        Lohareidenkin kanssa tulen toimeen, tosin heidän itseriittoisuutensa hymyilyttää aina silloin tällöin, vaikka ihailenkin heidän omaksumaansa ammattitaitoa.

        Tiikeri on minulle selvästi liian ketterä käänteissään ja kukon "nokkiminen" ja määräilynhalu ärsyttää.

        Härät, jänikset ja hevoset ovat jotenkin outolintuja, maailmamme eivät vain kohtaa.

        Huomaan tuon saman oman merkin karsastuksen ja erityisesti tuli- ja metalliapinan kanssa kipinät sinkoilevat.

        Olen ollut jo piiiiitttkääääään hiljaisen, vahvan ja todella seksikkään käärmemiehen hypnotisoivassa kuristusotteessa;o)))))


    • lohikäärme

      ja en tule toimeen koirien kanssa ne on pessimistisiä luonteita ja aina näykkimässä:)
      Tiikerit ja Rotta ja sika sopii mulle olen naimisissa sika palleron kanssa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      136
      5778
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3535
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1903
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1895
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1730
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      74
      1576
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      14
      1483
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1378
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1366
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      24
      1317
    Aihe