SINULLE PÄIVIEN LASKIA

KIKI 

OTAS KALENTERI KÄTEEN JA LASKE UUSIKSI, OLET NYT OLLUT MONTA KUUAKUTTA LASMEASSA PÄIVIÄ, MUTTA OLET KOKOAJAN VIISI PÄIVÄÄ EDELLÄ, JOS ET USKO AVAA KALENTERI JA LASKE!

9

567

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jatkuvasti.

LASKIA = LASKIJA
      KUUAKUTTA = KUUKAUTTA
      LASMEASSA = LASKEMASSA

• KI KI

ETTÄ OOTTE THYMEMPIÄ KUIN MINÄ VAIKKA OON VASTA PSÄÄSYT SEISKALLE TÄÄNÄN. OPETELKAA LASKEAMAAN!

• kirjoittaan
        KI KI kirjoitti:

ETTÄ OOTTE THYMEMPIÄ KUIN MINÄ VAIKKA OON VASTA PSÄÄSYT SEISKALLE TÄÄNÄN. OPETELKAA LASKEAMAAN!

Opettele kirjoittaan suomeksi.

• ja tarkastaa
      • Kiki  

Kirjoitaja on KIKI ei Kiki

Syy miksi hän koittaa esittää minua, on se että on homo, ja käy tulikuumana minulaisiin punatukkaisiin saatanan kyhyisiin poikiin

• qwerrtwert
        Kiki   kirjoitti:

Kirjoitaja on KIKI ei Kiki

Syy miksi hän koittaa esittää minua, on se että on homo, ja käy tulikuumana minulaisiin punatukkaisiin saatanan kyhyisiin poikiin

Olisihan se KIKI voinut kirjoittaa Kiki-nimimerkillä yhtä hyvin, kun ei se sullakaan näytä olevan rekisteröity. Ja mitä olen Kiki:n kirjoitelmia lukenut, ei niissäkään yleensä ole sen enempää älyä tai järkeä.

• Kiki  
        qwerrtwert kirjoitti:

Olisihan se KIKI voinut kirjoittaa Kiki-nimimerkillä yhtä hyvin, kun ei se sullakaan näytä olevan rekisteröity. Ja mitä olen Kiki:n kirjoitelmia lukenut, ei niissäkään yleensä ole sen enempää älyä tai järkeä.

Koitas kirjoittaa nimellä Kiki niin saatat yllättyä, kyllä se on nääs rekattu, ja aloittajaa vaan vituttaa kun ei voi esittää mua, ja siten päästä nussimaan kanssani, you see

• j. Niemelä

Nyt on 14. päivä ja 17 päivää jäljellä eli
      14 17=31
      31. on viimeinen päivä jolloin analogisia kanavia näkee. KIKI on hyvä ja opettelee kirjoittamisen lisäksi myös laskemaan oikein. Vai onko KIKIllä käytössä jokin meille muille tuntematon kalenteri?

• KIKI-fani

Tuo "KIKI"n ilmoitus on tarkoitettu kai vitsiksi. Joku KIKI-nimimerkkinen lähetti alkuperäisen SINULLE PÄIVIEN LASKIA -viestin jo toista vuotta? sitten.

Paitsi että KIKI oli viestissään väärässä päivien määrässä, niin viesti sisältää myös hervottomasti kirjoitusvirheitä.

Klassikkoainesta siis.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      151
      2496
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      146
      2352
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      97
      999
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      871
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      60
      753
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      273
      701
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      677
    8. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      670
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      202
      648
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      21
      637
    Aihe