Minä kattelin nettisivuilta paikkoja, johon saa mennä aina mutta en siltikään mene sinne. Hävettää niin kauheesti oma ongelma.
Miksi ei osaa
3
301
Vastaukset
- Tosi juoppo joskus
"Kotimaa kun taakse jäi":Luulin aikoinani että nyt se elämä alkaa.Pakkasin kimpsuni ja lähdin etsimään onnea suomen rajojen ulkopuolelta.60luvulla oli työttömyyttä.Kaverit jäi.Isäni palkkasi nuoria joskus variksenpelättimiksi meidän katolle,ettei varekset ryvetä kattoa.Muutaman kuukauden kuluttua hurautin komealla autolla meidän pihaan.Kavereitten suut loksahti auki.Että noinko on muualla maailmassa.Rahaa tuli mukavasti.Sorruin pikkuhiljaa alkoholin syöväreihin.Kertakäyttönaista riitti joka illaksi.Olinhan minä mukamas "rikas" Rahaa oli mutta pönttö pimeni.Ei ollut estoja.Velkaakin alkoi kertymään.Nehän tuntui saatavilta.Illat ja yöt ryypättiin ja rällästettiin.Päivät nukuttiin.Lopputulos oli että elin pummaamalla.Joku aukasi mun silmät.Yht äkkiä pystyin ajattelemaan järkevästi.Tulin liftillä Hesaan.Oli vaikea aloittaa tyhjästä.Onneksi tapasin vanhan tutun kaverin.Sain asunnon.Sain työtä.ja rahaa.Tapasin myös niitä tuttuja joilla ei mennyt hyvin.Lähes kaikki nuoruuden kaverit jotka poisti estoja viinalla on jo kuollut.Meinasin minäkin usein sortua vanhoille raiteille.Kovalla sisulla porskutin eteenpäin.Nyt olen vanha ukko.On asunto auto kesämökki.On sääli katsoa kun nuorta 4-60v. ukkoa kaatuu kun heinää.Suurin tuholainen on lähipupi-keskikalja.Viinan tuomat synkimmät muistot olen jättänyt pois.Olen ylpeä itsestäni että näin on käynyt.T.entinen juoppo
- minäkin olen
ulkomailla enkä tiedä mistä hakisi apua. Kai sitä voisi marssia vaan lääkäriin niinkuin muutkin tässä maassa ja sanoa ettei tästä enää etiäpäin pääse.
- vee-e
minäkin olen kirjoitti:
ulkomailla enkä tiedä mistä hakisi apua. Kai sitä voisi marssia vaan lääkäriin niinkuin muutkin tässä maassa ja sanoa ettei tästä enää etiäpäin pääse.
mitä odotat lääkärin tekevän, jotta ongelmasi poistuu ?
jos haluat raitistua ihan oikeasti niin yksi mahdollisuus on aa, löytyy myös sieltä ulkomailta. se on vain ja ainostaan raitistumista ja raittiina pysymistä varten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa732622Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava631702SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän71670Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,2631555Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --81528Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue261236Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.251088Kiinteistökauppoja
Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan411032RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI
Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä4041012Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?79986