puuveneen perään pitäisi saada kahvat vesisuksien vetoon. mistä voisi löytää ruostumattomasta valmistetut kahvat. vai käykö normaali kromattu oven kahva.
kahvat veneen
9
855
Vastaukset
- sentään köysi ole välissä
Tuintuis äkkiseltään hurjalta hiihtää veneen persiissä pelkästään kahvoista roikkuen. Ne kahvat on yleensä siellä perässä sitä varten että saa veneen helpommin nostettua ylös, eikä vesihiihtoa varten. Pelkästään parilla ruuvilla kiinni oleva kahva ei välttämättä kestäkään kovin hyvin vesihiihtoa.
Parempi olis laittaa vaikka terässilmukat läpipultaten sinne perään vetoköyttä varten. Jos veneessä on sivukantta tai peräkantta, niin kiinnitysknaapitkin sopii köyden kiinnitykseen.
Venetarvikekaupoista löytyy noita yleensä , ja terässilmukat voivat löytyä sieltä rautakaupastakin. - Matias.
taidetaan saada vasta kun se veto suoritetaan yhdestä pisteestä veneen keskiviivalta.
Mutkissa tuolla on vaikutusta.- kaksi silmukkaa
kyllä se paras on jos veto on molemmista laidoista niin että niissä on kiinni n.3-4m naru ja siitä silmukalla se hiihtoköysi. mutta ei tunnu löytyvän mitään rosterisilmukkaa eikä kahvaa. ja tietenkään niissä kahvoissa ei roikuta vaan naru tulee. vois olla tyly lähteä liikkeelle kun roikkuu kahvoissa ja potkuri kynsii kiveksiä.
- Muarapu
kaksi silmukkaa kirjoitti:
kyllä se paras on jos veto on molemmista laidoista niin että niissä on kiinni n.3-4m naru ja siitä silmukalla se hiihtoköysi. mutta ei tunnu löytyvän mitään rosterisilmukkaa eikä kahvaa. ja tietenkään niissä kahvoissa ei roikuta vaan naru tulee. vois olla tyly lähteä liikkeelle kun roikkuu kahvoissa ja potkuri kynsii kiveksiä.
http://www.biltema.fi/osteri/osteri.cgi?sivu=skriptisivut/index_kauppa.htm
- biltemassa
Muarapu kirjoitti:
http://www.biltema.fi/osteri/osteri.cgi?sivu=skriptisivut/index_kauppa.htm
mulla on 40mm paksu peräpeili. ei mene pilteman rinkuloissa kierre läpi
- mie sama
biltemassa kirjoitti:
mulla on 40mm paksu peräpeili. ei mene pilteman rinkuloissa kierre läpi
joo elikkäs on biltemassa sopiva keulalenkki joka ajaisi asiansa perässäkin. harmi vaan ettei ole biltemaa likellä
- Maano.
kaksi silmukkaa kirjoitti:
kyllä se paras on jos veto on molemmista laidoista niin että niissä on kiinni n.3-4m naru ja siitä silmukalla se hiihtoköysi. mutta ei tunnu löytyvän mitään rosterisilmukkaa eikä kahvaa. ja tietenkään niissä kahvoissa ei roikuta vaan naru tulee. vois olla tyly lähteä liikkeelle kun roikkuu kahvoissa ja potkuri kynsii kiveksiä.
venneessttä taettoo olla kysymys ku tullahhii remputtimmii huastat.
- ????????????????
Mikset laita naruja peräknaapeihin? Kai veneessäsi sellaiset on vai mistä kiinnität veneen peräpään?
Vetonarukin tulisi ylemmäs eikä laahaa vedessä.
Minä ole joskus tilapäisesti kiinnittänyt narun moottorin rikin ympäri ja hyvin on toiminut. Ei rasita venettä eikä knaapeja. Hankaluus on että naru laahaa joskus peräaallossa kun on niin matalalta kiinni.- ne pitäisi saada
ei ole peräpeilissä mitään mihin naru kiinnittää. niitä olen juuri yrittänyt etsiä. biltemassa olisi mutta 200km yhteen suuntaan on pitkä matka hakea. ja kun se ei ole ihan paras kuitenkaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 104991
- 96834
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap93749- 48635
- 75632
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi16560- 34486
- 43472
- 44459
- 25455