kahvat veneen

persiisiin

puuveneen perään pitäisi saada kahvat vesisuksien vetoon. mistä voisi löytää ruostumattomasta valmistetut kahvat. vai käykö normaali kromattu oven kahva.

9

855

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sentään köysi ole välissä

      Tuintuis äkkiseltään hurjalta hiihtää veneen persiissä pelkästään kahvoista roikkuen. Ne kahvat on yleensä siellä perässä sitä varten että saa veneen helpommin nostettua ylös, eikä vesihiihtoa varten. Pelkästään parilla ruuvilla kiinni oleva kahva ei välttämättä kestäkään kovin hyvin vesihiihtoa.

      Parempi olis laittaa vaikka terässilmukat läpipultaten sinne perään vetoköyttä varten. Jos veneessä on sivukantta tai peräkantta, niin kiinnitysknaapitkin sopii köyden kiinnitykseen.

      Venetarvikekaupoista löytyy noita yleensä , ja terässilmukat voivat löytyä sieltä rautakaupastakin.

    • Matias.

      taidetaan saada vasta kun se veto suoritetaan yhdestä pisteestä veneen keskiviivalta.

      Mutkissa tuolla on vaikutusta.

      • kaksi silmukkaa

        kyllä se paras on jos veto on molemmista laidoista niin että niissä on kiinni n.3-4m naru ja siitä silmukalla se hiihtoköysi. mutta ei tunnu löytyvän mitään rosterisilmukkaa eikä kahvaa. ja tietenkään niissä kahvoissa ei roikuta vaan naru tulee. vois olla tyly lähteä liikkeelle kun roikkuu kahvoissa ja potkuri kynsii kiveksiä.


      • Muarapu
        kaksi silmukkaa kirjoitti:

        kyllä se paras on jos veto on molemmista laidoista niin että niissä on kiinni n.3-4m naru ja siitä silmukalla se hiihtoköysi. mutta ei tunnu löytyvän mitään rosterisilmukkaa eikä kahvaa. ja tietenkään niissä kahvoissa ei roikuta vaan naru tulee. vois olla tyly lähteä liikkeelle kun roikkuu kahvoissa ja potkuri kynsii kiveksiä.

        http://www.biltema.fi/osteri/osteri.cgi?sivu=skriptisivut/index_kauppa.htm


      • biltemassa

      • mie sama
        biltemassa kirjoitti:

        mulla on 40mm paksu peräpeili. ei mene pilteman rinkuloissa kierre läpi

        joo elikkäs on biltemassa sopiva keulalenkki joka ajaisi asiansa perässäkin. harmi vaan ettei ole biltemaa likellä


      • Maano.
        kaksi silmukkaa kirjoitti:

        kyllä se paras on jos veto on molemmista laidoista niin että niissä on kiinni n.3-4m naru ja siitä silmukalla se hiihtoköysi. mutta ei tunnu löytyvän mitään rosterisilmukkaa eikä kahvaa. ja tietenkään niissä kahvoissa ei roikuta vaan naru tulee. vois olla tyly lähteä liikkeelle kun roikkuu kahvoissa ja potkuri kynsii kiveksiä.

        venneessttä taettoo olla kysymys ku tullahhii remputtimmii huastat.


    • ????????????????

      Mikset laita naruja peräknaapeihin? Kai veneessäsi sellaiset on vai mistä kiinnität veneen peräpään?
      Vetonarukin tulisi ylemmäs eikä laahaa vedessä.
      Minä ole joskus tilapäisesti kiinnittänyt narun moottorin rikin ympäri ja hyvin on toiminut. Ei rasita venettä eikä knaapeja. Hankaluus on että naru laahaa joskus peräaallossa kun on niin matalalta kiinni.

      • ne pitäisi saada

        ei ole peräpeilissä mitään mihin naru kiinnittää. niitä olen juuri yrittänyt etsiä. biltemassa olisi mutta 200km yhteen suuntaan on pitkä matka hakea. ja kun se ei ole ihan paras kuitenkaan


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      104
      991
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      96
      834
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      93
      749
    4. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      635
    5. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      75
      632
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      16
      560
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      34
      486
    8. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      472
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      44
      459
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      455
    Aihe